Gjest kunden har alltid rett Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Mandag må jeg tilbake på jobb etter tre uker ferie. Tre herlige uker uten folk som skriker til meg i telefonen, banner til meg og kjefter på meg for ting jeg hverken kan gjøre noe med eller har gjort noe med tidligere. Jeg søker nye jobber hele tiden men det er ikke mye å velge mellom her jeg bor, så det ser ut som jeg er stuck med den jobben jeg har. Jeg prøver så godt jeg kan å bare la kjeftinga gå inn det ene øret og ut det andre, men det påvirker meg å få så mye kjeft. Hater det... Hvorfor er det slik at normal høflighet ikke gjelder når folk ringer inn til firmaer som leverer tjenester til dem? Er det det at man bare er en telefonstemme, at folk dermed kan være så urimelige og uhøflige de bare vil? Gir det folk en rett til å behandle andre som dritt at man betaler 400 kr mnd for en tjeneste man slett ikke trenger men velger å ha for sin egen fornøyelse? Neste gang du ringer banken din, mobilleverandøren, bakeren, strømleverandøren, internettleverandøren, bilverkstedet, frisøren osv, vær så snill og husk på at den du snakker med er et menneske. Vær så snill, ikke vær en av dem som får folk som meg til å hate tanken på at jeg må på jobb. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382265-sommerferieblues/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Har jobbet med kundekontakt i mange år og forstår godt hva du mener! Prøv å irritere kunden mest mulig på den måten at han/hun ikke greier å få deg sint eller irritert! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382265-sommerferieblues/#findComment-3373156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinnamongirl Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Forstår veldig godt at det er plagsomt. Men det er vel slik at når folk ringer til et slikt sted så er de vanligvis rimelig frustrerte i utgangspunktet fordi produktet de har kjøpt ikke virker - det er ikke en telefonsamtale de hadde planlagt å ta - men noe som virker som ekstra bry for dem. Kanskje har de tapt noe som for dem var verdifullt - (vet ikke hvilke produkter - men tipper bredbånd etc). Ingen unnskyldning for ikke å ha normal folkeskikk altså. Men en forklaring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382265-sommerferieblues/#findComment-3373165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.