Gå til innhold

Hender det at du drikker deg full?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferskenblomst

Jeg drikker meg aldri full. Ikke fordi jeg er så pertentlig, men fordi jeg syns det er lite vits i å betale masse penger for å ligge å spy. Jeg drikker til jeg er i godt humør, og så går jeg over på brus og kaffe, våkner opplagt neste morgen og husker alt.

Annonse

Nei. Jeg skjønner ærlig talt ikke vitsen med å drikke seg så drita at man blir dårlig og/eller ikke husker noe dagen etter.

Ett glass eller to med vin eller litt likør synes jeg er godt, men det blir ikke mange gangene i året. Om det betyr at jeg er pertentlig så er jeg vel det da, uten at jeg ser noe som helst negativt ved det. :o)

Annonse

Jeg drikker maks to ganger i året. Og da er jeg forsiktig, siden jeg tåler lite alkohol.

Skikkelig fotlaus har jeg aldri vært, og jeg har aldri drikket til jeg ikke har husket mer.

Men godt brisen har jeg vært, men dagen etter har likevel vært grei.

Nok vann er et must for meg. Og å slutte å drikke senest ved midnatt.

Gjest drakk nok mer før ja

Da jeg var 18-27 drakk jeg meg nokså drita til tider,

men så gifta jeg meg og roa meg ned betraktelig, så fikk jeg barn og roa meg ennå mer betraktelig, nå drikker jeg toppen 1-2 ganger i året, og da aldri SÅ drita som jeg kunne bli den gangen. Man tar vel mer ansvar når man får familie... ikke alle dog.. hadde selv en far som var alkoholiker, kanskje han som har skremt meg - da jeg av egen erfaring vet hvordan barn takler å se fulle foreldre :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...