Gå til innhold

Cottage cheece - hva bruke det til?

Anbefalte innlegg

Gjest fdksgf

Jeg har kjøpt masse cottage cheece for jeg slanker meg. Ser nå at det har gått ut på dato. Hva kan jeg bruke det til? Fins det noen retter med mye cottage cheece?

Har for det meste spist det på skiva med syltetøy til eller utblandet med lett-syltetøy. Blir ikke kvitt det om jeg ikke lager noe med mye cottage cheece i. Kan vel ikke fryses?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382275-cottage-cheece-hva-bruke-det-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cottage cheese holder seg ofte til _langt_ ut over datostemplingen, særlig hvis boksen er uåpent.

Jeg synes det er godt å blande cottage cheese med yoghurt og spiser dette ofte til frokost eller kvelds. Du kan også putte cottage cheese i grøt, brøddeiger, omelett etc. Kanskje du kunne bake noen gode grove brød med CC som du så fryser ned?

Gjest fdksgf

Cottage cheese holder seg ofte til _langt_ ut over datostemplingen, særlig hvis boksen er uåpent.

Jeg synes det er godt å blande cottage cheese med yoghurt og spiser dette ofte til frokost eller kvelds. Du kan også putte cottage cheese i grøt, brøddeiger, omelett etc. Kanskje du kunne bake noen gode grove brød med CC som du så fryser ned?

Jeg har bare hvetemel i hus, ellers skulle jeg bakt noe. :)

Leste at den kunne fryses og som du sier: spises etter holdbarhetsdato om den virker god. Den var etandes!

Så jeg har fryst ned noen bokser. Typisk at en hamstrer "sunn mat" som en glemmer å spise når en skal endre på livsstilen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...