Gå til innhold

Stæsj til huset

Anbefalte innlegg

Jeg har forholdsvis mininmalistisk stil i huset mitt (så minimalistisk det kan bli med furutak i stua :P)

Har helt lyse, florlette gardiner i stua, og har stæsja opp med puter i ceriserosa og mosegrønt i den mørk grå sofaen. På salongbordet (glass) har jeg et rektangulært fat med ceriserosa telysholdere i glass. Innimellom telysholderne ligger det dryss av pyntestein i grått og gjennomsiktige glasshjerter i cerise. Siden det er ganske stilrent både i stua og på kjøkkenet, så har jeg hengt noen fargede telysholdere i taket ved peisen (stua) og biopeisen (kjøkkenet).

På kjøkkenet har jeg minst mulig stående på benken, men jeg har et stort fat i stålfarge stående der. På fatet har jeg dandert flere kubbelys i ulike størrelser - kjempekoselig når det er mørkt ute :)

Fortsetter under...

Blander dyrt & billig og gaver & selvinnkjøpte ting.

Synes det har blitt ganske fint, for de som kommer med gaver vet hva som passer inn her.

Har pynteputer i sofaene som matcher gardinene og flere fat med kubbelys og pyntesteiner i stue og spisestue.

Har også litt annen småpynt, mange telys rundt omkring, og en del blomster og planter i vinduskarmene som også pynter opp da.

Er veldig fornøyd akkurat nå.

Det eneste jeg har som med den beste av viljer kan kalles stæsj, er en telysholder i glass, et smykkeskrin, dekorert av en venns datter da hun var liten, og et IKEA-pledd i sofaen. Når jeg "dekker på" setter jeg fram et krus og/eller et glass til hver, en skål med nøtter eller snop og et glass pulverkaffe. Jeg er den perfekte vertinne, føler jeg :-D

'' Jeg er den perfekte vertinne, føler jeg :-D''

Det tror jeg du er :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...