Gjest togli Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 Jeg har forholdsvis mininmalistisk stil i huset mitt (så minimalistisk det kan bli med furutak i stua ) Har helt lyse, florlette gardiner i stua, og har stæsja opp med puter i ceriserosa og mosegrønt i den mørk grå sofaen. På salongbordet (glass) har jeg et rektangulært fat med ceriserosa telysholdere i glass. Innimellom telysholderne ligger det dryss av pyntestein i grått og gjennomsiktige glasshjerter i cerise. Siden det er ganske stilrent både i stua og på kjøkkenet, så har jeg hengt noen fargede telysholdere i taket ved peisen (stua) og biopeisen (kjøkkenet). På kjøkkenet har jeg minst mulig stående på benken, men jeg har et stort fat i stålfarge stående der. På fatet har jeg dandert flere kubbelys i ulike størrelser - kjempekoselig når det er mørkt ute 0 Siter
tonie Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 Jeg kjøper billig og maler, fikser eller hva som nå må til for å få det akkurat som jeg vil ha det. Eller jeg lager det selv. Bruker i grunnen lite penger på møbler og interiør, men vi har det superfint. Synes jeg, da:) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 Blander dyrt & billig og gaver & selvinnkjøpte ting. Synes det har blitt ganske fint, for de som kommer med gaver vet hva som passer inn her. Har pynteputer i sofaene som matcher gardinene og flere fat med kubbelys og pyntesteiner i stue og spisestue. Har også litt annen småpynt, mange telys rundt omkring, og en del blomster og planter i vinduskarmene som også pynter opp da. Er veldig fornøyd akkurat nå. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 Det eneste jeg har som med den beste av viljer kan kalles stæsj, er en telysholder i glass, et smykkeskrin, dekorert av en venns datter da hun var liten, og et IKEA-pledd i sofaen. Når jeg "dekker på" setter jeg fram et krus og/eller et glass til hver, en skål med nøtter eller snop og et glass pulverkaffe. Jeg er den perfekte vertinne, føler jeg :-D '' Jeg er den perfekte vertinne, føler jeg :-D'' Det tror jeg du er :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.