Gå til innhold

Billettservice og angring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noen billetter via Billettservice. Planla å hente dem fredag på Narvesen, for da får jeg lønn.

Men på reservasjonen står det at jeg må hente dem innen torsdag noe jeg ikke har mulighet til.

Finner ingen måte å slette reservasjonen på, noen som vet om det går ann?

Om jeg får slettet kan jeg jo heller legge inn en ny reservasjon om to dager, tenkte jeg....

Skrevet

Sånn har jeg også gjort det når det var usikkert hvor mange jeg ville få med på en forestilling; jeg lot reservasjonen går ut og bestilte på nytt, flere ganger.

Skrevet

Sånn har jeg også gjort det når det var usikkert hvor mange jeg ville få med på en forestilling; jeg lot reservasjonen går ut og bestilte på nytt, flere ganger.

Ok, så jeg kan rett og slett bare ignorere denne første bestillingen :)

Persille1365381127
Skrevet

Du kan bare bestille på nytt i morgen, så får du beskjed om å hente innen fredag - og så lar du den bestillingen du har lagt inn nå bare gå ut av seg selv.

Det skjer ingenting om du ikke henter billettene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...