Gå til innhold

Hva serverer du gjester?

Anbefalte innlegg

Gjest Hos oss her hjemme

Inspirert av tråden under Stæsj til huset spør jeg hva du serverer gjester?

Synes spesielt kaffen kan være vanskelig fordi man er redd for at det blir for lite, så blir det ofte for mye.

Jeg forsøker alltid å ha noe uten mel og sukker siden jeg forsøker å unngå det selv. Så krem og bør, eller eller krem og fruktcoktail serveres gjerne. I tillegg settes det frem Is for barn liker gjerne is fremfor krem. Så har vi gjerne en kake til. Gjerne Brownies fra posepulver, for det lager barna selv.

Evt noe kjeks eller twist eller potetgull i tillegg. Eller lefser!

Vi har ofte besøk over dager og da forsøker jeg å sette frem litt frukt og nøtter så folk ikke skal sulte mellom måltidene selv om de selvfølgelig kan smøre seg en brødskive også. Men nøtter er ganske populært :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382342-hva-serverer-du-gjester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...