Gå til innhold

Min første tattovering. Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt rart råd dette togli. Når man tattoerer seg har man jo landet på et annet standpunkt enn du gjorde på 80-tallet: Man vil ha den :)

Selv har jeg to små men synlige tattoeringer, en på armen og en på ryggen. Jeg har faktisk aldri angret eller følt behov for å skjule dem hverken i forbindelse med jobb eller privat. De ble en del av meg umiddelbart etter anskaffelse.

Men jeg ser også rett som det er tattooer på andre jeg er superglad at jeg ikke bærer. Ting som åler seg opp fra bukselinning/ bh (jepp, så det i sommer) er det mest harry jeg ser både på gutter og jenter - huff, glad jeg ikke skal gå rundt med det :D

Jo, sant det - men jeg har en håndfull venninner som angrer bittert på rosa på skuldra. De påstår den avslører alderen deres :P

Nå er vel folk litt mer individuelle enn den gangen, så tatoveringene er litt mer varierte....

Gjest luftslott
Skrevet

Skal tenke på det ja, blir nok ingen av de stedene du nevnte. Bor desverre ikke i Oslo, er det kanskje et sted jeg kan lese om andre steder som er å anbefale rundt i Norge?

Lucky7 på Hamar er også gode, Let's buzz i Bergen og Attitude Tattoo(eller noe sånt) i Moss er solide navn.

Skrevet

Jo, sant det - men jeg har en håndfull venninner som angrer bittert på rosa på skuldra. De påstår den avslører alderen deres :P

Nå er vel folk litt mer individuelle enn den gangen, så tatoveringene er litt mer varierte....

''De påstår den avslører alderen deres :P'' Det er nok strengt tatt hudkvaliteten som avslører alderen deres hehe ;p Selv greier jeg ikke se annet enn at slapp hud ser ut som slapp hud om den er skummamelkhvit, brun, med eller uten tattoos... ;-)

Skrevet

Tips:

Vent ett år før du får utført tatoveringen på stedet du har valgt.

I mellomtiden har du nemlig endret tanker om både motiv og sted ;)

Skrevet

''De påstår den avslører alderen deres :P'' Det er nok strengt tatt hudkvaliteten som avslører alderen deres hehe ;p Selv greier jeg ikke se annet enn at slapp hud ser ut som slapp hud om den er skummamelkhvit, brun, med eller uten tattoos... ;-)

Lettere å legge merke til den slappe huden når den har en slapp tattoo på seg :P

Gjest luftslott
Skrevet

Lettere å legge merke til den slappe huden når den har en slapp tattoo på seg :P

Bare å spørre venninna mi det, hun tok Disney-Trampe på ene puppen da hun var yngre. To unger senere er Trampe blitt Langøre;-)

Skrevet

Bare å spørre venninna mi det, hun tok Disney-Trampe på ene puppen da hun var yngre. To unger senere er Trampe blitt Langøre;-)

Hahahaha:))) Satser på hun har en god dose selvironi :P

Skrevet

Tips:

Vent ett år før du får utført tatoveringen på stedet du har valgt.

I mellomtiden har du nemlig endret tanker om både motiv og sted ;)

Kommer hvertfall ikke til å ombestemme meg når det gjelder hva jeg skal tattovere. Det har jeg hatt planer om i flere år, men koster jo endel penger.

candyqueen_83
Skrevet

Ha den et sted på kroppen hvor du lett kan dekke den med klær den dagen du angrer.

Hvorfor går du ut i fra at TS vil angre? Det går faktisk an å ha tenkt nøye gjennom det, og velge et motiv som betyr noe for en.

Jeg har ikke tattoo, men har vage planer om en. Motivet har jeg da nesten klart, og jeg kommer ALDRI til å angre om jeg tar den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...