Gå til innhold

Lei av å klage, men...

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei av å klage, men...

Jeg har jo ikke annet å snakke om.

Merker det godt i sosiale lag. Jeg har ingenting å snakke om.

Har jeg asperger eller noe slikt kanskje? Jeg _kan_ jo ha masse å snakke om, men ingenting av dette funker å snakke om i sosiale lag. Jeg har noen få avgrensede interesser...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382364-lei-av-%C3%A5-klage-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er aldri bare den ene parten som har ansvaret i en samtale. Ikke alle er like lette å snakke med, man bør derfor skaffe seg noen interesserte og interessante samtalepartnere. Slike kan man finne på de mest utenkelige steder, som feks frisørsalonger og sosialkontorer.

Hvis interessene er _altfor_ avgrenset, vil det være vanskelig å finne noen som vil snakke om det. Isåfall, og hvis du oppriktig ønsker å ha noen å snakke med, bør du sette deg inn i noen mer "almenne" temaer. Kanskje trenger du litt veiledning i konversasjon, kommunikasjon og samtaleteknikk. Det at du mistenker asperger (om du skjemter eller ei) kan tyde på at det noe i den retningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...