Gå til innhold

Uttømmende politiattest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ser ikke store forskjellen.. Viktigste er at folk vet hva jeg mener? eller?

''Ser ikke store forskjellen.. Viktigste er at folk vet hva jeg mener? eller?''

Disse tingene henger jo ofte sammen da. Jeg vet helt ærlig ikke hva blussing er. Setningsoppbygging kan ha utrolig mye å si for betydningen/forståelse av det en vil formidle - som igjen avgjør hvorvidt man forstår hva noen mener eller ikke.

Disse tingene henger jo ofte sammen da. Jeg vet helt ærlig ikke hva blussing er. Setningsoppbygging kan ha utrolig mye å si for betydningen/forståelse av det en vil formidle - som igjen avgjør hvorvidt man forstår hva noen mener eller ikke.

'' Jeg vet helt ærlig ikke hva blussing er. ''

Har det noe med blotting å gjøre?

Annonse

Søk etter hva blussing er da! ikke heng deg opp i skrivefeilen min.....=) Blussing er at man fyrer opp nødbluss i en supporter gruppe.

Søk etter hva blussing er da! ikke heng deg opp i skrivefeilen min.....=) Blussing er at man fyrer opp nødbluss i en supporter gruppe.

''Søk etter hva blussing er da! ikke heng deg opp i skrivefeilen min.....=) Blussing er at man fyrer opp nødbluss i en supporter gruppe.''

Ok, men hadde jeg visst dette, så hadde jeg ikke lurt mer på om setningsoppbyggingen hadde noe å si for betydningen, skjønner du. :)

Ikke bluss deg opp nå. :)

'' Jeg vet helt ærlig ikke hva blussing er. ''

Har det noe med blotting å gjøre?

''Har det noe med blotting å gjøre?''

Det var i slekt med min første tanke også. Blussing er jo også et synonym for rødming, så jeg så for meg et eller annet som gjorde politiet rødmende flaue.

*god fantasi*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...