Gå til innhold

Uttømmende politiattest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man ble tatt på en fotballkamp pga blussing av politiet(går under fyrverkeri loven), og så får man brev i posten noen uker senere om at saken er henlagt, blir den saken skrevet opp på vandelsattesten(politiattest) da? Eller?

Noen som vet? :)

Skrevet

Nei, er saken henlagt og det er det samme som at du er frikjent.

Skrevet

Nei, er saken henlagt og det er det samme som at du er frikjent.

Ok, takk for svar :D

Skrevet

''Om man ble tatt på en fotballkamp pga blussing av politiet''

Hva er blussing av politiet?

Skrevet

Mener du "bli tatt av politiet pga. blussing (går under fyrverkeriloven) på en fotballkamp?"

;-)

Skrevet

''Om man ble tatt på en fotballkamp pga blussing av politiet''

Hva er blussing av politiet?

Blir tatt med blussing av politiet da! Går an å bruke hodet :P

Skrevet

Mener du "bli tatt av politiet pga. blussing (går under fyrverkeriloven) på en fotballkamp?"

;-)

Ser ikke store forskjellen.. Viktigste er at folk vet hva jeg mener? eller?

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Nei, ikke hvis det er henlagt etter bevisets stilling. Men ved påtaleunnlatelse blir det stående.

Skrevet

Ser ikke store forskjellen.. Viktigste er at folk vet hva jeg mener? eller?

''Ser ikke store forskjellen.. Viktigste er at folk vet hva jeg mener? eller?''

Disse tingene henger jo ofte sammen da. Jeg vet helt ærlig ikke hva blussing er. Setningsoppbygging kan ha utrolig mye å si for betydningen/forståelse av det en vil formidle - som igjen avgjør hvorvidt man forstår hva noen mener eller ikke.

Skrevet

Nei, ikke hvis det er henlagt etter bevisets stilling. Men ved påtaleunnlatelse blir det stående.

Hva er påtaleunnlatelse? :P

Det stod pga bevisets stilling på det brevet husker jeg :P

Skrevet

Blir tatt med blussing av politiet da! Går an å bruke hodet :P

Jeg forstod det faktisk idet jeg skrev innlegget, men før det lurte jeg seriøst på hva det betyr.

Er ikke så bevandret verken i fotballkamper eller politinærkontakt :-P

Skrevet

Disse tingene henger jo ofte sammen da. Jeg vet helt ærlig ikke hva blussing er. Setningsoppbygging kan ha utrolig mye å si for betydningen/forståelse av det en vil formidle - som igjen avgjør hvorvidt man forstår hva noen mener eller ikke.

'' Jeg vet helt ærlig ikke hva blussing er. ''

Har det noe med blotting å gjøre?

Skrevet

Søk etter hva blussing er da! ikke heng deg opp i skrivefeilen min.....=) Blussing er at man fyrer opp nødbluss i en supporter gruppe.

Skrevet

''Har det noe med blotting å gjøre?''

Jeg skrev jo at jeg ikke vet hva blussing er. :)

Jeg vet dog hva blotting er.

Skrevet

Jeg forstod det faktisk idet jeg skrev innlegget, men før det lurte jeg seriøst på hva det betyr.

Er ikke så bevandret verken i fotballkamper eller politinærkontakt :-P

Hehe ikke jeg heller heldigvis :)

Skrevet

Søk etter hva blussing er da! ikke heng deg opp i skrivefeilen min.....=) Blussing er at man fyrer opp nødbluss i en supporter gruppe.

''Søk etter hva blussing er da! ikke heng deg opp i skrivefeilen min.....=) Blussing er at man fyrer opp nødbluss i en supporter gruppe.''

Ok, men hadde jeg visst dette, så hadde jeg ikke lurt mer på om setningsoppbyggingen hadde noe å si for betydningen, skjønner du. :)

Ikke bluss deg opp nå. :)

Skrevet

Hhaha blotting...!

Håper du tuller der? :P

Skrevet

''Har det noe med blotting å gjøre?''

Det var i slekt med min første tanke også. Blussing er jo også et synonym for rødming, så jeg så for meg et eller annet som gjorde politiet rødmende flaue.

*god fantasi*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...