Gjest anonym nå og senere Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg er forelsket i han, men han sier at han er veldig glad i meg, men elsker meg ikke. Han maser om at vi har nært vennskapsforhold og jeg kan bestemme om vi har sex eller ikke. Jeg satte foten ned i juni og sa at han fikk bestemme seg, enten et forhold med følelser eller ingenting. Vi har ikke sett hverandre siden i juni, men hatt mye kontakt med sms, email og tlf. Jeg vil ikke fortsette slik, men jeg er syk og det vet han. Han vet at jeg skal innpå sykehus snart og gruer meg. Han ringte meg i dag og tryglet og ba om at vi fortsatte vennskapet i hvert fall til jeg finner meg en annen. Han vil aldri ha en fast kjæreste i sitt liv mer (han er godt voksen). Jeg kan ikke bruke livet mitt sånn, og erfaringen får meg til å tro at han kommer til å bli lite støtte for meg i tiden fremover. Jeg sendte han en melding i sted om at nå hadde han valgt og det var ingenting imellom oss. Jeg vet at han kommer til å fortsette maset og se over denne meldingen. Jeg kan ikke fortsette sånn og har ingenting å gjøre med råd om det ene eller andre. Jeg trenger kun å skrive mens tårene renner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382375-dilemma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.