Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Guroen

Hvorfor skal du si det til noen?

Vel dvs, jeg SKULLE beskrive en person, som det var vanskelig å finne noe karakteristisk med.. uten disse øynene.. Men så klarte jeg altså ikke å finne et bedre passende ord til å beskrive øynene på en pen måte..

Lurer rett og slett på hva jeg heller kunne sagt, hvis jeg skulle beskrive en person med utstående øyne igjen ;)

Gjest Guroen

Skal du si det til den personen som har det? Det håper jeg ikke... Det finnes ingen pen måte å si det på som jeg kan komme på. Husk at utstående øyne kan være tegn på sykdom som f.eks. for høyt stoffskifte (hypertyreose) el. Graves sykdom.

Vel når jeg googler utsående øyne, så er det denne beskrivelsen som kommer opp. Uten at det skal være negativt ment.

jeg sa bare at vedkommende hadde store, runde øyne. Litt finere måte å si det på ihvertfall ;)

Vel når jeg googler utsående øyne, så er det denne beskrivelsen som kommer opp. Uten at det skal være negativt ment.

jeg sa bare at vedkommende hadde store, runde øyne. Litt finere måte å si det på ihvertfall ;)

''jeg sa bare at vedkommende hadde store, runde øyne. Litt finere måte å si det på ihvertfall ;)''

Ja, det var lurt. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...