Gå til innhold

Veldig koselig med besøk!!!!

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dere husker det - men jeg nevnte det her på DOL i vår at vi hadde invitert en fransk familie hit noen dager i sommer. Vi er ikke så vant til å ha overnattingsbesøk, så vi har vært litt spnete.

Vel - nå er de her - og det er bare kjempekoselig!!!!! De har tre barn som er like gamle som våre, de voksne er så lettvinte og hyggelige - og vi har det vare utrolig gøy sammen.

Og vi fikk jo ryddet huset på forhånd også :-) Dette var jo ikke noe å være nervøs for - bare gøy!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382394-veldig-koselig-med-bes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så koselig da, hvor ble dere kjent med de?

Snakker dere også fransk?

Det er faktisk en spesiell historie :-) I fjor var vi i Frankrike på ferie, og jeg hadde bestilt alle overnattinger på forhånd unntatt tre. Da skulle vi bare kjøre rundt litt på måfå og finne en liten koselig fransk landsby et eller annet sted....

Vi gjorde det, og havnet tilfeldigvis i e nbitteliten landsby i Champagne, hos en familie med tre barn som var like gamle som oss, og vi leide gjestehuset deres i tre dager. Ungene lkete kjempefint, og vi voksne fant også tonen på en super måte.

Gjennom vinteren har vi mailet litt, og vi inviterte dem til å komme til NOrge. Så nå er de her - tre hele dager hos oss før de drar videre til Stavanger, Bergen, Voss og Oslo - deretter København - og så hjem :-)

Jeg snakker fransk, de voksne snakker engelsk, mine to eldste snakker engelsk, og hun eldste deres forstår litt engelsk. De to minste (8 år) snakker hvert sitt språk, og leker helt utmerket sammen!

Veldig koselig :-)

black wealch

Det er faktisk en spesiell historie :-) I fjor var vi i Frankrike på ferie, og jeg hadde bestilt alle overnattinger på forhånd unntatt tre. Da skulle vi bare kjøre rundt litt på måfå og finne en liten koselig fransk landsby et eller annet sted....

Vi gjorde det, og havnet tilfeldigvis i e nbitteliten landsby i Champagne, hos en familie med tre barn som var like gamle som oss, og vi leide gjestehuset deres i tre dager. Ungene lkete kjempefint, og vi voksne fant også tonen på en super måte.

Gjennom vinteren har vi mailet litt, og vi inviterte dem til å komme til NOrge. Så nå er de her - tre hele dager hos oss før de drar videre til Stavanger, Bergen, Voss og Oslo - deretter København - og så hjem :-)

Jeg snakker fransk, de voksne snakker engelsk, mine to eldste snakker engelsk, og hun eldste deres forstår litt engelsk. De to minste (8 år) snakker hvert sitt språk, og leker helt utmerket sammen!

Veldig koselig :-)

Så hyggelig historie! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...