Gjest Får ikke sove i natt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Kjæresten min har en kronisk sykdom, den er ikke alvorlig sånn at det er fare for liv, men har har vært kvalm og uvel siste dagene(noe han er ofte) vi pleier å ha masse kontakt hele dagen og kveldene via sms og ringing. Han bor langt unna.. Jeg hørte fra han i dag tidlig men har ikke hørt fra han etter dette. Han svarer ikke når jeg ringer og svarer ikke på sms. Vi hadde en diskusjon i går og jeg var spak på telefonen i dag tidlig fordi jeg var lei meg og såret. Men det ligner ikke han å ikke svare etter noe sånt. Han tar også alltid med seg mobilen ut hvis han går noen plass. Jeg har ringt han siden kl fire i ettermiddag. Blir så bekymret, tenk hvis det har skjedd noe?tenk om han ligger syk? men det kan jo være han er sur (egentlig ikke han som har grunn til det) og har dratt på byen eller noe og latt tlf være hjemme. Men som sagt helt ulikt han. hva ville dere gjort? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382420-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.