Gjest RonJunk Skrevet 9. august 2012 Skrevet 9. august 2012 Da kan du bli tatt for å være massemorder! http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.8274127 0 Siter
Gjest cletus Skrevet 9. august 2012 Skrevet 9. august 2012 Halvparten av Norges befolkning har altså noe å skjule... 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august 2012 Skrevet 9. august 2012 Halvparten av Norges befolkning har altså noe å skjule... *hehe* Jeg vet ikke helt om jeg ville hatt en arbeidsgiver som trodde jeg hadde slettet masse fyllebilder og sånt bare fordi jeg ikke var på fb gitt... 0 Siter
laban Skrevet 9. august 2012 Skrevet 9. august 2012 Hvor sto det noe om mord eller andre forbrytelser der? Det er godt stykke fra å bli ansett som litt sær, til å bli "tatt for å være massemorder". Jeg tror ikke Facebook-versjonen av en person bør avgjøre om man skal ansette eller gå til sengs med vedkommende. I min verden er det å jobbe og ha sex typiske RL-aktiviteter der internett-framstillingen av ens talenter ikke spiller så stor rolle. For ordens skyld: Jeg har ingen verdens ting i mot verken FB eller andre medier. Men jeg forbeholder meg retten til å velge hva jeg selv vil bruke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.