Gå til innhold

småkvalm- symptomer

Anbefalte innlegg

Gjest spyrja

Hei, kanskje er det noen som kjenner seg igjen:

De siste fire dagene har jeg hatt en underlig kvalme det meste av dagen + vært slapp, det begynner litt ut på formiddagen, og avtar igjen litt sent på kvelden. Det er snakk om en kvalme som ikke er så sterk at jeg føler jeg skal kaste opp, men den er der hele tiden. Jeg føler meg sensitiv for lukter, og reagerer på dem. Jeg har naturligvis også mistet litt matlyst på grunn av dette.

Ca. samtidig fikk jeg mensen, og et munnsår inne i munnen. Jeg tenkte enten at det var snakk om en slags influensa, eller symptomer i forbindelse med mensen. Men jeg har aldri hatt kvalme under mensen før.

For sikkerhets skyld tok jeg en graviditetstest i dag, den var negativ, så selv om den ikke er hundre prosent sikker, regner jeg med at jeg kan utelukke graviditet.

Kan det være noe jeg har spist? Ville du gått til legen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382435-sm%C3%A5kvalm-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest spyrja

Jeg ville tenkt jeg hadde spist noe uheldig. Og så ville jeg vært forsiktig i matveien en tid (unngå melk, spise lettfordøyelige matvarer).

Om det ikke ble bedre i løpet av ytterligere ei ukes tid, så ville jeg oppsøkt lege.

ok, det eneste "uvanlige" jeg har spist i det siste, var en kebab i helga. Men jeg har vanskelig med å forstå det kan vere den, det var på en festival der mange spiste fra den samme bod, og jeg har ikke hørt noe om at flere er blitt syke...

Jeg ser om jeg er frisk igjen i neste uke- takk for svar.

Gjest sangsol

ok, det eneste "uvanlige" jeg har spist i det siste, var en kebab i helga. Men jeg har vanskelig med å forstå det kan vere den, det var på en festival der mange spiste fra den samme bod, og jeg har ikke hørt noe om at flere er blitt syke...

Jeg ser om jeg er frisk igjen i neste uke- takk for svar.

Folk er ulike. Noen har mer sensitiv mage enn andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...