tonie Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Fik du en ekstra iiii nå, eller? *flire* Likte ikke at nattunderholdninga mi bare ble borte på den måten, asså. 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Også jeg som hadde glemt innlegget allerede! Aldri lurt å gjøre noen oppmerksom på andres synder - repetisjon øker sannsynligheten for at noe huskes...*s* 0 Siter
tonie Skrevet 6. november 2001 Forfatter Skrevet 6. november 2001 Også jeg som hadde glemt innlegget allerede! Aldri lurt å gjøre noen oppmerksom på andres synder - repetisjon øker sannsynligheten for at noe huskes...*s* *gulp* 0 Siter
tonie Skrevet 6. november 2001 Forfatter Skrevet 6. november 2001 *gulp* Har jeg sagt at du er innmari fin på håret og sånn? *S* 0 Siter
Melaisa Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 *gulp* Hvordan skal du klare å fortelle om dette til meg uten å si noe? 0 Siter
Gjest Liiiiion Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Ser ut som om det fremdeles går. Det finnes mange i`er så jeg frykter intet. 0 Siter
birdie Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Hvordan skal du klare å fortelle om dette til meg uten å si noe? Og meg, og meg!! *hopper opp og ned* 0 Siter
Gjest Liiiiion Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Har jeg sagt at du er innmari fin på håret og sånn? *S* Smella på deg, tonie. Mulig du må gå litt stille i dørene fremover ellers skal jeg sørge for at du blir til toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie;-) 0 Siter
Gjest Liiiiion Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Også jeg som hadde glemt innlegget allerede! Aldri lurt å gjøre noen oppmerksom på andres synder - repetisjon øker sannsynligheten for at noe huskes...*s* *Fnise* 0 Siter
tonie Skrevet 6. november 2001 Forfatter Skrevet 6. november 2001 Hvordan skal du klare å fortelle om dette til meg uten å si noe? Hm. Svårt :-) 0 Siter
Melaisa Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Og meg, og meg!! *hopper opp og ned* Hvordan havnet vi utenfor??? 0 Siter
tonie Skrevet 6. november 2001 Forfatter Skrevet 6. november 2001 Smella på deg, tonie. Mulig du må gå litt stille i dørene fremover ellers skal jeg sørge for at du blir til toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie;-) *tusler meget stille ut og finner tannbørsten* :-) 0 Siter
birdie Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Hvordan havnet vi utenfor??? *like forvirret som du* 0 Siter
Gjest Liiiiion Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 *tusler meget stille ut og finner tannbørsten* :-) Det tror jeg du gjør lurt i. En annen ting som er vel så lurt er å slå på msn. 0 Siter
Melaisa Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 *like forvirret som du* Nei, her er det bare å finne en annen arena... 0 Siter
birdie Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Nei, her er det bare å finne en annen arena... Du får sale opp kua di igjen, vet du. Der har jeg i alle fall funnet trøst mang en gang. De er trofaste, de kyrne. Hvordan blir det med turen, forresten? Er du i form til å ta noen Englandstur nå? 0 Siter
Gjest Liiiiion Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Du får sale opp kua di igjen, vet du. Der har jeg i alle fall funnet trøst mang en gang. De er trofaste, de kyrne. Hvordan blir det med turen, forresten? Er du i form til å ta noen Englandstur nå? Tur? Hører jeg tur? *Melder seg frivillig.* 0 Siter
Melaisa Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Du får sale opp kua di igjen, vet du. Der har jeg i alle fall funnet trøst mang en gang. De er trofaste, de kyrne. Hvordan blir det med turen, forresten? Er du i form til å ta noen Englandstur nå? Vel, den terrorfrykten har stoppet meg litt. Men jeg leser i turistbrosjyrer hver morgen. Lysten på å reise avtar derimot utover dagen. Med litt økt motivasjon, kommer jeg meg nok av gårde! 0 Siter
tonie Skrevet 6. november 2001 Forfatter Skrevet 6. november 2001 Det tror jeg du gjør lurt i. En annen ting som er vel så lurt er å slå på msn. Virker ikke :-) Maskinen min hadde et lite sammenbrudd her om dagen. Det er helt sant. Må få fiksa det snart. Kanskje på torsdag. Klarer du å vente med å skjelle meg ut til da? *S* 0 Siter
birdie Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Tur? Hører jeg tur? *Melder seg frivillig.* LOL! Neppe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.