Gå til innhold

Menn kortklipper/barberer dere på hodet

Anbefalte innlegg

Gjest Skal klippe mannen min
Skrevet

Dere som barberer dere på hodet. Det er vel litt lengde igjen, hvor langt skal jeg sette klippemaskinen på er det et hakk eller to?

Gjest Insomniana
Skrevet

Menn som begynner å bli veldig tynne i håret bør "skrelle" av seg alt håret synes jeg. Ingen ting er mer usexy enn tynne halv-vokste tuster som stikker ut laangt oppe på hodet bak pannen eller rundt "månen".

En glattbarbert hode, kan derimot være veldig sexy.

Jeg ville med andre ord barbert det så kort som mulig!

Skrevet

Kommer helt an på om han har måne eller ikke.. Har han måne, så shave alt...

Skrevet

Klipp så mye som mannen din tillater! Helt enig med de andre at det er absolutt mest sexy og fint med knallkort hår på menn! Spesielt på menn som begynner å få høyt hårfeste. ;o)

Skrevet

Det er alltid lurt å prøve med litt lengde først (f.eks 5 mm - som er kortere enn du tror når det gjelder hår på hodet.

Du kan alltid ta litt ekstra etterpå, hvis det blir for langt. Det omvendte tar noe mer tid..... :-)

Skrevet

Bare ikke barber hodet....Jeg kjenner en som gjør det, og han ser ut som han har gått på cellegift, synes jeg. Og det er ikke verken sexy eller pent, men assosieres til alvorlig sykdom.

Gjest Hulderen
Skrevet

Bare ikke barber hodet....Jeg kjenner en som gjør det, og han ser ut som han har gått på cellegift, synes jeg. Og det er ikke verken sexy eller pent, men assosieres til alvorlig sykdom.

Helt enig! Kort-kort hår er pent, men ikke barbert :-/

Skrevet

Helt enig! Kort-kort hår er pent, men ikke barbert :-/

''Helt enig! Kort-kort hår er pent, men ikke barbert :-/''

:-) Barbert = grøss:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...