Gå til innhold

Selge "innrøkt" leilighet

Anbefalte innlegg

Gjest Røykeoffer

Typen min har en liten leilighet han nå skal selge. Problemet er at leiligheten stinker røyk pga han og kompiser av han har røykt inne i flere år. Kan se for meg at det vil bli vanskelig å kvitte seg med denne lukten. Noen som har erfaring med sterk røykelukt i leilighet? Noen råd for hvordan på best mulig fjerne lukten? Og vil han kunne risikere at lukten aldri forsvinner helt? Og at leiligheten synker i verdi pga røykelukten? :-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382462-selge-innr%C3%B8kt-leilighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Om jeg hadde kommet inn i en leilighet for salg og den hadde vært totalt innrøkt hadde jeg snudd og gått ut igjen og aldri kommet tilbake. Med mindre leiligheten var noe fullstendig utenom det vanlige og noe jeg hadde vært på jakt etter i mange år, selv da hadde jeg vært sterkt i tvil. Innrøkt er jævlig vanskelig å få bort og så heslig å leve med at jeg ikke orker tanken engang.

Om jeg hadde kommet inn i en leilighet for salg og den hadde vært totalt innrøkt hadde jeg snudd og gått ut igjen og aldri kommet tilbake. Med mindre leiligheten var noe fullstendig utenom det vanlige og noe jeg hadde vært på jakt etter i mange år, selv da hadde jeg vært sterkt i tvil. Innrøkt er jævlig vanskelig å få bort og så heslig å leve med at jeg ikke orker tanken engang.

Jeg flyttet inn i en 2 år gammel leilighet, den var blitt nedrøkt i to år. Den ble like fin igjen med vask og maling av tapeten, det var en ganske glatt tapet.

Lukt fjernes best med Eddik. Kanskje dere nå kan ettervaske med eddikvann og sette ut skåler med eddik.

Skåler med eddik får ikke lukten ut av veggene. Sannsynligvis ikke vasking heller med mindre det er svært glatte overflater.

Man må rive bort/skrape ned det som går av tapeter og andre overflater og ta total oppussing. Alle overflater, gulv, vegger og tak, må behandles. Alle tekstiler må vekk.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...