Gå til innhold

Tjener folk så mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er klart at det er samlet inntekt, inkludert alt, det er vel basert på skattelistene. Så, ja, folk tjener nok så mye.

Skrevet

Det er ikke så mye at folk tjener i snitt 325 000.

Skrevet

650.000 var vel samlet inntekt for et par med barn? Det er jo ikke så himla mye.

Det stemmer nok det.

Skrevet

''Samboer og jeg har helt greie jobber innen IT, men når nesten ikke opp til landssnittet for par en gang. Må jo være med overtid etc. dette?''

Jeg har 100% stilling og dersom landsgjennomsnittet blir på ca. 325.000,- så tjener jeg mer enn det (brutto), men jeg har da ikke spesielt høy lønn? Null overtid inkludert hos meg, bare litt kvelds- og helgetillegg, men det er ikke mye.

Skrevet

''Samboer og jeg har helt greie jobber innen IT, men når nesten ikke opp til landssnittet for par en gang. Må jo være med overtid etc. dette?''

Jeg har 100% stilling og dersom landsgjennomsnittet blir på ca. 325.000,- så tjener jeg mer enn det (brutto), men jeg har da ikke spesielt høy lønn? Null overtid inkludert hos meg, bare litt kvelds- og helgetillegg, men det er ikke mye.

Det er snakk om etter skatt, Lillemus, du snakker vel heller om før skatt her. Ellers kan du får alt jeg vet være millionær ;)

Skrevet

Det er snakk om etter skatt, Lillemus, du snakker vel heller om før skatt her. Ellers kan du får alt jeg vet være millionær ;)

Jeg er ikke millionær gitt. :o) Har så jeg klarer meg godt og er fornøyd med det. :o)

Skrevet

Jeg er ikke millionær gitt. :o) Har så jeg klarer meg godt og er fornøyd med det. :o)

Er det ikke det som er best da selv om man innimellom ønsker seg noe uoppnåelig.

Gjest høy inntekt
Skrevet

650.000 var vel samlet inntekt for et par med barn? Det er jo ikke så himla mye.

Det stemmer nok det.

Dette var netto lønninger, ikke brutto. Et par med barn som sitter igjen med 650 000 må jo tjene sikkert nærmere 850 000 eller mer brutto. Syns det var mye til å være et gjennomsnitt. M.a.o. tjener alle i snitt minst 425 000 brutto.

Gjest høy inntekt
Skrevet

Det er ikke så mye at folk tjener i snitt 325 000.

Netto, ikke brutto

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...