Gå til innhold

Min feil?

Gjest Takknemlig for svar fra dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

takk for den. plager jeg deg så fælt altså.. vil du helst at jeg ikke er her og tar opp plass må du bare si det til meg og jeg skal frigjøre den plassen til deg.

Det er måten du oppfører deg på som provoserer en del. Du spiller deg veldig ut på nett.

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

8

• fineline

7

• Lillemus

5

• cathlin

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du tar ganske mye plass her inne, så det blir vanskelig, dessuten er det vanskelig å sitte å se på hvordan du oppfører deg.

jeg tenkte faktisk å nevne noe for deg igjen noe vi tullet med for ikke lenge siden om en tur igjen, for det gjorde meg så glad da jeg leste det. jeg trodde ikke du likte meg og da tenkte jeg at du kanskje likte meg litt likevel.. men nå er jeg i tvil om du egentlig gjør det :(

Skrevet

jeg tenkte faktisk å nevne noe for deg igjen noe vi tullet med for ikke lenge siden om en tur igjen, for det gjorde meg så glad da jeg leste det. jeg trodde ikke du likte meg og da tenkte jeg at du kanskje likte meg litt likevel.. men nå er jeg i tvil om du egentlig gjør det :(

Jeg liker deg, men jeg blir litt sprø av hvordan du oppfører deg. Du er jo en voksen dame.

Skrevet

Det er måten du oppfører deg på som provoserer en del. Du spiller deg veldig ut på nett.

ok. da skal jeg kanskje slutte å være ærlig og direkte da?

Gjest Hulderen
Skrevet

det foregikk i flere år, og på den tiden brukte jeg fast nick unntatt på slutten. jeg synes ikke det blir å samle på opplysninger. men det er nå min mening da.

Kan jeg spørre hvilket nick du brukte da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...