Gå til innhold

Hva skal jeg kalle rommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har "okkupert" et lite rom i stallen og holder på å "innrede" det til et lite rom der jeg oppbevarer hageting og andre planteting, med en liten arbeidsplass der jeg kan potte om potteplanter og sysle med sånt.

Jeg har lyst til å ha et lite skilt på døra, bare for moro skyld, men hva skal jeg kalle rommet!? Furtebua er jo litt morsomt, men jeg pleier sjeldent å furte... ;o)

Skrevet

Musehiet :)

Furtebua var ikke noe hyggelig navn.

*hehe* Jeg tror kanskje svigerfar (som gjerne regjerer i resten av stallen) hadde begynt å lure litt... ;o) Men jeg noterer det på lista. :o)

Skrevet

Musehullet?

Jeg tror nok grensa går ved Musehullet. ;o)

Skrevet

Kosebua, Hobbyplassen, Rotehølet, Roteplassen, Rommet med det rare i, Musehiet, Lilleplassen, Lillerommet osv... :-)

Skrevet

Kosebua, Hobbyplassen, Rotehølet, Roteplassen, Rommet med det rare i, Musehiet, Lilleplassen, Lillerommet osv... :-)

''Kosebua, Hobbyplassen, Rotehølet, Roteplassen, Rommet med det rare i, Musehiet, Lilleplassen, Lillerommet osv... :-)''

Takker for fine forslag! Kosebua og Rommet med det rare i var morsomme - men sistnevnte gir et jækla langt dørskilt da... ;o)

Skrevet

Edens hage?

Det er ikke mye Edens hage over det rommet gitt! :o) Kanskje Luftslottet hadde passet like godt? :o)))) Noterer begge på lista jeg - takk for tips! :o)

Skrevet

Blomsterbua, Hobbyskrinet

Hobbyskrinet ja - det er ikke stort større enn et skrin. :o) *noterer*

Skrevet

Gartneri eller Hagesenter

*noterer på lista og håper det ikke kommer en ordentlig gartner på besøk* Takker!

Skrevet

Hobbyskrinet ja - det er ikke stort større enn et skrin. :o) *noterer*

Hva med Blomsterskrinet? Eller Blomsterbua?

Gjest Hulderen
Skrevet

Kall det i hvert fall ikke Furtebua. Det er så oppbrukt. JEg har intrykk av at "alle" manfolk som mekker bil kaller garasjen sin det.

Skrevet

Lillemus land.

*hehe* Jeg går ikke under tilnavnet Lillemus hjemme da. ;o)

Gjest kvakkelimø
Skrevet

Helveteshølet, det romslige rom, rom som ble bygget på en dag, mitt rom(ney), wankers paradise, kvaklereiret, bøllebua, tanketomrommet, grisebingen, fengselet, ugleburet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...