Gjest Tipper det var på 60-tallet. Skrevet 10. august 2012 Skrevet 10. august 2012 Fins det en database ute i den vide verden som kan ha informasjon om eldre avviklede firma? Jeg er på jakt etter å vite hvilke årstall ett firma ble opprettet og når tid det ble avviklet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. august 2012 Skrevet 10. august 2012 Ring Brønnøysundregistrene og spør. Kanskje må du sende en skriftlig bestilling og de må lete i historisk arkiv; dette må du vanligvis betale litt for. Mye gammel informasjon er ikke tilgjengelig på nett. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 10. august 2012 Skrevet 10. august 2012 Går det ikke an å høre med Brønnøysundregistrene da? 0 Siter
Gjest tipper det var på 60-tallet. Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Ring Brønnøysundregistrene og spør. Kanskje må du sende en skriftlig bestilling og de må lete i historisk arkiv; dette må du vanligvis betale litt for. Mye gammel informasjon er ikke tilgjengelig på nett. Ja, det tenkte jeg ikke på. Det skl jeg gjøre. Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.