Gå til innhold

Bolt - hvorfor så populær i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg følger svært lite med på OL, men har fått med meg at U.Bolt er en svært populær kar.... Av den grunn trodde jeg han var norsk, men så ser jeg han løper for Jamaica??

Skjønner han er rågod til å løpe, men er det andre grunner til at han er så poppis her i landet også?

Skrevet

Han er en Norges-venn (Bislett), og så går han alltid bort til vår reporter Line, etter endt løp:-) Og så har du vel sett hvordan han ser ut?:-)

Skrevet

Raskere enn alle. Og ganske utadvendt og har lett for å surre og tulle med folk, har jeg inntrykk av. Sjarmerende personlighet, ikke høy på nepa "jeg gidder ikke journalister" type.

Skrevet

Hahaha - du følger nok ikke bare lite med på OL, men sport generelt, kanskje?

;-)

Bolt er vel populær verden over, tror jeg - ikke bare i Norge (og Jamaica). Han er en kul fyr - i tillegg til å være relativt overlegent best de siste år. På formel-1-øvelsen i sommeridrett.

Skrevet

Han er en Norges-venn (Bislett), og så går han alltid bort til vår reporter Line, etter endt løp:-) Og så har du vel sett hvordan han ser ut?:-)

Ok:)

Jo, har sett at han er en snasen kar :P

Skrevet

Raskere enn alle. Og ganske utadvendt og har lett for å surre og tulle med folk, har jeg inntrykk av. Sjarmerende personlighet, ikke høy på nepa "jeg gidder ikke journalister" type.

Ok, moro at han er så populær selv om han ikke løper for Norge :)

Skrevet

Hahaha - du følger nok ikke bare lite med på OL, men sport generelt, kanskje?

;-)

Bolt er vel populær verden over, tror jeg - ikke bare i Norge (og Jamaica). Han er en kul fyr - i tillegg til å være relativt overlegent best de siste år. På formel-1-øvelsen i sommeridrett.

Ser lite sport, ja - eneste er håndballdamene og når Aafk spiller kamper :P - men ser mer vintersport enn sommersport...

Skrevet

PS!

IKKE vis dette innlegget til barna dine...

;-)

mvh

Skrevet

Ok:)

Jo, har sett at han er en snasen kar :P

Han er et sjarmtroll i tillegg til og være en ekstremt dyktig idrettsutøver. Det holder i Norge det, vet du:-)

Skrevet

PS!

IKKE vis dette innlegget til barna dine...

;-)

mvh

Ok! Takk for advarselen! :P

Skrevet

Han er et sjarmtroll i tillegg til og være en ekstremt dyktig idrettsutøver. Det holder i Norge det, vet du:-)

Han er sikkert akkurat så jordnær som vi synes man bør være :P

Skrevet

Han er sikkert akkurat så jordnær som vi synes man bør være :P

Eller litt gærnere enn det vi synes folk skal være:-)

Skrevet

Eller litt gærnere enn det vi synes folk skal være:-)

Sånt no' er vi ikke vant til her til lands :P

Skrevet

Kjekkas ja :))

Dette er jo vår norske Jays:-) Han er kjempesøt:-) Men ikke kjekkas, vil jeg si....

Skrevet

Dette er jo vår norske Jays:-) Han er kjempesøt:-) Men ikke kjekkas, vil jeg si....

Kjenner ham bare fra dette bildet og da er det vanskelig å bedømme om han er kjekk eller søt eller begge deler :P

Skrevet

Hehe, skjønner hva du mener ... mer nusselig enn kjekk :P

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...