Gå til innhold

Fly forsinket av pysjamas

Anbefalte innlegg

''Pyjamasstrid forsinkede fly

Man har hørt fly blive forsinket af tekniske problemer, strejkende personale, sikkerhedstrusler eller dårligt vejr. Men hvad med en manglende pyjamas-størrelse til passagerer på 1. klasse?''

Få med deg resten på:

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/pyjamasstrid-forsinkede-fly

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382509-fly-forsinket-av-pysjamas/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånt som Donald finner på det. :0) Og at ikke de folka bare lempa skapningen av hele flyet, da får de jo bare ha det så godt og komme for sent.

Jeg hørte på radio norge i dag, der handlet det om dumme unnskyldninger for å komme for sent på jobb! :0D De skulle tatt med denne.

Det er sånt som Donald finner på det. :0) Og at ikke de folka bare lempa skapningen av hele flyet, da får de jo bare ha det så godt og komme for sent.

Jeg hørte på radio norge i dag, der handlet det om dumme unnskyldninger for å komme for sent på jobb! :0D De skulle tatt med denne.

De nektet å være med flyet da de ikke fikk utlevert tilstrekkelig standsmessige pysjamaser. Forsinkelsen skyldtes sikkert at det tok litt tid å finne bagasen for å få den også ut.

mvh

De nektet å være med flyet da de ikke fikk utlevert tilstrekkelig standsmessige pysjamaser. Forsinkelsen skyldtes sikkert at det tok litt tid å finne bagasen for å få den også ut.

mvh

Jaah.. og når ikke de andre benytta sjansen til å sitkke... hehe.. ser dem for meg, løpende etter flyet nedover rullebanen..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...