Gå til innhold

Hotell i London, kjempeavslag.

Anbefalte innlegg

Barna og jeg skal til London i høstferien. I juni sjekket jeg noen hoteller via Hotels.com og satt igjen med 3 alternativer, hvorav dette var på min 1. plass, men såpass dyrt at jeg måtte tenke lenge på om det var verdt det. kr. 7.700,- for 4 netter.

no.hotels.com/ho193608/hotel-russell-london-storbritannia

Så har det vært ferie, og i dag satt jeg meg ned for å få bestilt et hotell. Hadde vel slått fra meg Russell-hotellet, men gikk inn for å se på det en gang til.

Nå kostet den samme perioden kr. 3.800,-

Nå har jeg regnet ut at Fly + hotell + Musicalbilletter + Madam Tussauds koster like mye tilsammen som juni-prisen på hotellet.

Bestilte selvsagt umiddelbart, men hva har skjedd da? Kurser i norsk favør spiller sikkert inn, men det må jo ha vært satt ned kraftig også. Er det vanlig at prisene faller når det nærmer seg? Det er da fortsatt en stund til høstferien.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382522-hotell-i-london-kjempeavslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prisene endrer seg hele tiden, så det kan lønne seg å følge med. Jeg pleier alltid vente i det lengste før jeg bestiller. Da blir prisen lavest.

Takk for svar, da vet jeg det til neste gang. Ingen grunn til å bestille hotell til høstferien i juni altså :-) Jeg som ville være flink og være tidlig ute.

Gjest Nord og ned.

Takk for svar, jeg tenkte kanskje det - men var overrasket over det store prisfallet.

Det er alt for enkelt å si at det blir biligere desto lenger man venter. Like gjerne kan prisen gå opp mot slutten hvis det er mange søk og få rom på et hotell, eller i en by.

Man må lære seg hva som er en god pris og slå til da, uavhengig av hvor lang tid det er igjen.

Annonse

Gjest London here i come

Vi bestilte for kort tid siden og betaler 2500 for en leilighet. Fire stjerners hotell, to netter. Når jeg sjekket nå tre dager før, var prisen oppe i 15000. Det er jo latterlig, hvem betaler det liksom. Skjønner ikke at det hjelper å øke prisen om det er fult.

Det er alt for enkelt å si at det blir biligere desto lenger man venter. Like gjerne kan prisen gå opp mot slutten hvis det er mange søk og få rom på et hotell, eller i en by.

Man må lære seg hva som er en god pris og slå til da, uavhengig av hvor lang tid det er igjen.

Takk, neste gang vil jeg også plukke ut et flott hotell god tid i forveien og følge med ukentlig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...