Gå til innhold

Får ikke til å skrive feks æ, å, ø og flere tegn

Anbefalte innlegg

Gjest delere av tegnene på tastaturet virker ikke

på min samsung galaxy SII på tastaturet når jeg skal svare på facebook meldinger, eller kommentarer. Dette har skjedd i det siste og lurer på om jeg har vært borti noen innstillinger. Noen som kan tipse meg kanskje?

Takker

Fortsetter under...

Du har antagelig slått på engelsk eller amerikansk tastatur. :o)

Ja det kan jeg ikke se bort i fra :) en annen ting er hvordan jeg får det norske tilbake ;) men takk for tipset.

Se om det står no eller en på en av tastene nederst til venstre. Hvis det står en, klikk på den så endres den til no.

Fant hverken no eller en nede til venstre. Mulig er jeg kanske grønn på dette området. Dette gjelder kun når jeg skal svare på facebook, ikke vanlige sms. Hmm....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...