Gå til innhold

Røyker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• Dorthe

6

• Goliath

5

• Mandolaika

5

Jeg må også gjennom en røyksky hver gang jeg skal inn på Kiwi for å handle.

Har også problemet med naboer som røyker ute natt og dag. Mellom 0400 og 0900 går det an å åpnet vinduet. Helt håpløst.

Samme problemet her. Lukter så innmari røyk inne i gangen hos oss pga hun ene over gangen røyker.. Før kunne jeg også kjenne røyklukta igjennom veggen på soverommet da jeg lå med nesa inn mot veggen :P

Skjønner ikke at folk orker å røyke så fælt inne hos seg selv.

Gjest Liker ikke

Da er det bare til å flytte, er det ikke? Hensynet til barna går jo først, ikke sant?

Nå er det ikke mine barn det handler om. Og jeg skal flytte, og naboers røyk er en av grunnene. Jeg har sittet lenge nok innestengt uten mulighet til å lufte om sommeren.

Mener du virkelig at barn skal plages daglig av røyk i sitt eget hjem av naboer?

Vi må alle ta hensyn til hverandre enten det gjelder røyk eller andre ting vi driver med som kan skade andre.

Annonse

Gjest Liker ikke

Ja det er jo synd det da, at barn utsettes for røyk. Vet ikke hvordan det kan løses.

Nå synes jeg røyking er en privatsak, og de som ønsker det må gjerne få fortsette med det. Men da må det være på steder som ikke er til plage for andre.

Og bor man i et fellesskap kan man ikke sitte rett under andres verandadører eller soveromsvinduer og røyke. Det kommer mer røyk inn til de ved siden av eller over enn det gjør til røykeren selv.

Gjest kitsune

Og du må jo være ganske tett i pappen også som tror at folk får pusteproblemer av å gå forbi en røyker på gata eller av at naboen står ute på verandaen sin og røyker! Er det mulig, sier jeg bare...

Du og dine likesinnede får enten: 1. Holde dere innendørs resten av livet! Eksos fra biler mopeder, motorsykler, røyk fra agregater og ulike frabrikker, osv. kan jo ødelegge dere for livet. Og all støvet og skitten som finnes ute i lufta ellers... huff og huff... (Men husk at dere kan også kan få forurenset luft ned i de sarte lungene deres innendørs, tenk f.eks. på all støvmidden!)

2. Søke hjelp hos en psykolog for behandling av paranoia og røykefobi.

3 Begynne på antipsykotisk medisin.

''Du og dine likesinnede får enten''

Hadde det ikke vært enklere at du og dine likesinnede sluttet å røyke? Det blir dere dog nødt til før eller senere. Det er bare et tidsspørsmål før tobakk blir forbudt;)

Nå synes jeg røyking er en privatsak, og de som ønsker det må gjerne få fortsette med det. Men da må det være på steder som ikke er til plage for andre.

Og bor man i et fellesskap kan man ikke sitte rett under andres verandadører eller soveromsvinduer og røyke. Det kommer mer røyk inn til de ved siden av eller over enn det gjør til røykeren selv.

Er jo litt tragisk det ja...

Gjest Elextra

Jeg er så glad for at alle jeg kjenner og omgås røyker. Naboene mine røyker også så slipper jeg slike innspill som denne tråden her i virkeligheten og det er bare et oppstyltet nettdebatt for meg.

''Jeg er så glad for at alle jeg kjenner og omgås røyker. ''

Skal si det er forskjell, kjenner nesten ingen som røyker lenger, jeg. Dog kjenner jeg en del som tar en røyk eller to på fest.

Annonse

Jeg er så glad for at alle jeg kjenner og omgås røyker. Naboene mine røyker også så slipper jeg slike innspill som denne tråden her i virkeligheten og det er bare et oppstyltet nettdebatt for meg.

''Jeg er så glad for at alle jeg kjenner og omgås røyker.''

Jøss. Etter at min mor døde kan jeg ikke komme på noen jeg kjenner som røyker.

''Så du synes det er greit at folk sitter på verandaen sin og røyker flere ganger i timen, og røyken går rett inn til naboen over eller ved siden av?''

Jeg hører egentlig fint lite til naboene mine, men når det er finvær kan jeg nesten ikke ha verandadøra oppe for naboen under setter seg da på verandaen sin og damper i vei og da kommer røykstanken opp og inn til meg. :o(

Heldigvis er jeg nesten aldri hjemme om sommeren. :o)

Da er all grillingen et vesentlig større problem.... :-)

Ja, er det ikke fælt at noen ikke liker at andre forpester frisk luft med skadelig røyk?

Hilsen astmatiker og allergiker

Hadde du tatt med de som forpester luften med parfyme, grilling, svettelukt og dårlig ånde - så kunne jeg forstått deg litt bedre... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...