Ysah Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg leste første novellen i gå kveld, og det gikk veldig fint :-) faktisk veldig ok å lese noveller, det er ikke så ofte jeg gjør. Takk for tipset - skal kose meg med boka, og være flink til å slå opp en del av ordene, slik at jeg utvider ordforrådet mitt. Det gjorde jeg ikke i går, men forstod alt ut fra sammenhengen selv om det var enkeltord jeg ikke kunne. Moro å legge merke til at jeg forstår så å si all grammatikken - hvorfor ordene bøyes som de gjør, og hvordan setningene er bygget opp :-) Så det er enkeltord og fast uttrykk jeg vil forbedre meg på! Sà flott! Det tyder jo pà at du allerede har et meget godt kunnskapsnivà i fransk:-) Lykke til med videre lesing! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382625-franske-b%C3%B8ker/page/2/#findComment-3378094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.