Gå til innhold

Klapper du når flyet lander?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skulle til å si aldri, men må medgi jeg har gjort det, dog føler jeg da trang til å presisere at dette var da ironien herjet som verst.

Ironien lever fremdeles i beste velgående - ungdommene våre klappet høyest av alle i sommer og syns det hele var kostelig :D

Opplevde at det ble klappet før, men nå har visst de fleste sluttet med dette. Kanskje fordi det er mere vanlig å fly?

Dette opplevde jeg faktisk i sommer... charterfly fra Mallorca.

Huff... Synes det er like flaut hver gang. Nesten som å si til flygerne: "Jøss, dere klarte det jo! Det hadde vi ikke trodd!" :D

Dette opplevde jeg faktisk i sommer... charterfly fra Mallorca.

Huff... Synes det er like flaut hver gang. Nesten som å si til flygerne: "Jøss, dere klarte det jo! Det hadde vi ikke trodd!" :D

Ja, det blir sånn. Opplevde dette etter en landing i USA for endel år tilbake. Da var de skikkelig vind og ubehaglig å være med. Alle klappet og var "lettet" da vi landet.

Annonse

Sukk...

Vi var på chartertur til Kreta, og noen klappet når vi landet både der og i Norge.

Jeg gremmes...

''Vi var på chartertur til Kreta, og noen klappet når vi landet både der og i Norge. Jeg gremmes...''

*hehe* Samme her. :o) Bortsett fra at ungene og jeg er så barnslige at vi klappet med. ;o) Kjæresten som er adskillig mer reisevant holdt på å kveles. *haha* Jeg husker ikke om det var klapping da vi landet på Værnes, men på Chania var det klapping i alle fall.

Gjest Hulderen

I sommer er første charterturen jeg har vært på der ingen klappet. Det var heller ingen som drakk seg fulle. Jeg er enda mer glad for at den idiotiske skikken med å drikke seg dritings og sitte og hoje på flyet er blitt slutt på. Klappingen er bare pinlig, mens fyllebrøl er plagsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...