Gå til innhold

Kanskje de to trusselbrevene har en sammenheng?

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

''Da du tydeligvis har noe tungt for det: Muslimer er grovt overrepresentert i terrorangrep i Vesten. (Og, som den udmerkede oversikten til N&N viste, også i resten av verden). Fortsett gjerne å spre løgnene dine, men du er grundig avslørt og avkledd nå. – christensen''

Igjen viser du bare at du ikke kan lese statistikk.

Linken du fikk av meg var Europol sin oversikt over ALL terrorisme.

Hvis du derfor har oppfattet mer terrorisme så har det nok skjedde mellom ørene dine.

Fint hvis du kan forholde deg til virkeligheten i fremtiden, fremfor bare å fremsette løgner fordi du ikke har argumenter.

''Linken du fikk av meg var Europol sin oversikt over ALL terrorisme.''

Som sier at venstreekstreme sto for 37 ganger flere terroranslag i 2011 enn høyreekstreme? Nei, bare du og tydligvis Europol ville finne på å kalle ruteknusing for terrorisme, og hive det i samme sekk som Utøya.

Få opp øynene og les, http://www.johnstonsarchive.net/terrorism/wrjp255i.html finn deg deretter en annen hobby enn trolleri

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• christensen1365381166

7

• serenity777

5

• ekte nick

1

Mest aktive i denne tråden

Fordi NDL og SIAN er basert på fri fantasi, og er ekvivalente til organisasjoner som skal "beskytte" Norge mot jødene.

Mener du Tore Tveit (nazisten) er rasist?

====

Og nei, selv om noen av de som kritiserer Israel er anti-semitter, så handler det om behandlingen av palestinerne, som blir drept i RL.

Tore tvedt er nazist, han er ikke med i SIAN så vidt jeg vet.

Du er ikke særlig ydmyk, mht venstresidens scapegoats... Typisk, mangler injurierende kraft gjør du, du er programert av sv ;)

Tore tvedt er nazist, han er ikke med i SIAN så vidt jeg vet.

Du er ikke særlig ydmyk, mht venstresidens scapegoats... Typisk, mangler injurierende kraft gjør du, du er programert av sv ;)

Nei, Tore Tveit er ikke med i SIAN, men poenget er at det er fint liten forskjell mellom det han sier og det SIAN sier. De har bare byttet ut "jøder" med "muslimer", og så er det tut og kjør, som før.

Jeg er ikke helt sikker på hvem på venstresiden du mener jeg skal være "ydmyk" ovenfor? Jeg synes ikke den ekstreme venstrsiden (stalinister, osv) er stort bedre enn SIAN et al, men jeg har som kjent aldri gjort annet enn å fordømme begge gruppene.

Gjest lauring

Nei, Tore Tveit er ikke med i SIAN, men poenget er at det er fint liten forskjell mellom det han sier og det SIAN sier. De har bare byttet ut "jøder" med "muslimer", og så er det tut og kjør, som før.

Jeg er ikke helt sikker på hvem på venstresiden du mener jeg skal være "ydmyk" ovenfor? Jeg synes ikke den ekstreme venstrsiden (stalinister, osv) er stort bedre enn SIAN et al, men jeg har som kjent aldri gjort annet enn å fordømme begge gruppene.

''Nei, Tore Tveit er ikke med i SIAN, men poenget er at det er fint liten forskjell mellom det han sier og det SIAN sier''

Det er ganske mange vesentlige forskjeller, ikke minst at en ene snakker om rase, den andre om religion (ikke minst blandingen av religion og politikk).

Gjest Nord og ned.

''er stort bedre enn SIAN et al, men jeg har som kjent aldri gjort annet enn å fordømme begge gruppene.''

Du står altså foran speilet hjemme og fordømmer de venstreekstreme?

Her på DOL gør du det i alle fall aldri, tvert i mot.

Annonse

''Nei, Tore Tveit er ikke med i SIAN, men poenget er at det er fint liten forskjell mellom det han sier og det SIAN sier''

Det er ganske mange vesentlige forskjeller, ikke minst at en ene snakker om rase, den andre om religion (ikke minst blandingen av religion og politikk).

"Jøde" betyr både rase og religion.

Det er uansett ingen forskjell - begge teller som folkegrupper, og begge er religioner som kan tolkes fornuftig eller ekstremt. Akkurat som kristendommen.

Man ser jo også at nynazistene var et meget stort innslag i NDL.

Gjest Nord og ned.

Det er uansett ingen forskjell - begge teller som folkegrupper, og begge er religioner som kan tolkes fornuftig eller ekstremt. Akkurat som kristendommen.

''Man ser jo også at nynazistene var et meget stort innslag i NDL''

Hææ! Du skriver jo at det dukket ingen nynazister opp i NDLs demonstrsjon. Ergo består NDL av nazister? Tanken har ikke slått deg at du leter etter noe som ikke eksisterer? Er det ikke du som hele tiden er så forbannet på folks om tror på overnaturlige ting, slik som spøkelser?

På tide du får deg en diagnose?

Gjest Nord og ned.

Muslimer er selvsagt ikke noe mer folkegruppe enn kristne. Det finns muslimer og kristne hos alle menneskeraser fra øst til vest.

Kutt ut din absurde desinformasjon i det offentlige rom. Svake sjeler kunne jo begynne å tro på dine løgner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...