Gå til innhold

Ufør + psykisk + overvekt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frk Fleksi

Legg til homofili, så har du meg for noen år siden. Men så fant jeg ut at jeg ikke var lesbisk likevel, bare litt sint på menn. Også sluttet jeg med antidepressiva og gikk ned mange kilo. Til slutt fant jeg ut at jeg ikke var så psyk likevel. Det er bare verden som ikke forstår meg ;)

Du skjønner WaTfM, fleksibilitet er tingen. Jeg har til og med fleksibel hudfarge, den blir rød bare noen ser på meg. Også er livsynet mitt helt feil i følge samfunnet. Jeg tror på det meste. Engler, aliens, alver... Men hva så? Noen må jo være på skrå, for at andre skal få kalle seg rette.

Hva du enn gjør WaTfM, ikke stagner! Bare fortsett å puste, og fortsett å bevege deg.

hidi, the scorpion

Legg til homofili, så har du meg for noen år siden. Men så fant jeg ut at jeg ikke var lesbisk likevel, bare litt sint på menn. Også sluttet jeg med antidepressiva og gikk ned mange kilo. Til slutt fant jeg ut at jeg ikke var så psyk likevel. Det er bare verden som ikke forstår meg ;)

Du skjønner WaTfM, fleksibilitet er tingen. Jeg har til og med fleksibel hudfarge, den blir rød bare noen ser på meg. Også er livsynet mitt helt feil i følge samfunnet. Jeg tror på det meste. Engler, aliens, alver... Men hva så? Noen må jo være på skrå, for at andre skal få kalle seg rette.

Hva du enn gjør WaTfM, ikke stagner! Bare fortsett å puste, og fortsett å bevege deg.

Herlig svar, Frk Fleksi;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...