serenity777 Skrevet 18. august 2012 Skrevet 18. august 2012 www.finn.no har funket for meg. qxl var bra før, men ikke nå lenger. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 18. august 2012 Skrevet 18. august 2012 Samleobjekterpå QXL. Alt annet på Finn. 0 Siter
Tonette Skrevet 18. august 2012 Skrevet 18. august 2012 Hvis jeg skal kjøpe noe, så er det på finn.no at jeg leter. 0 Siter
tjohei Skrevet 19. august 2012 Forfatter Skrevet 19. august 2012 Samleobjekterpå QXL. Alt annet på Finn. Jeg får liten respons på finn. Der er det lettest å selge møbler er mitt inntrykk. Det er mange visninger på mine annonser men lite respons på småting som jeg selger; klær, porselen, bilder osv. Da får jeg bedre respons på qxl. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 19. august 2012 Skrevet 19. august 2012 Jeg får liten respons på finn. Der er det lettest å selge møbler er mitt inntrykk. Det er mange visninger på mine annonser men lite respons på småting som jeg selger; klær, porselen, bilder osv. Da får jeg bedre respons på qxl. Nettopp, småting av samlerverdi er absolutt best på QXL. Da får man det markedet er villig til å betale også, hverken mer eller mindre. Når det gjleder enkelte ting som f.eks gamle postkort er det syv annonser på Finn og rundt 20 000 på QXL ser jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.