Gå til innhold

Hva slags kjæledyr har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SmilyDave

Vi har ikke hatt kjæledyr, men lurer nå på å skaffe oss kaniner. Ungene har veldig lyst til det.

Tviler på at de klarer å samarbeide om én kanin, så det blir vel til at vi får oss tre...

Kaniner er flotte dyr, men pass på at de får løpe rundt en del hver dag.

Annonse

Vi har ikke hatt kjæledyr, men lurer nå på å skaffe oss kaniner. Ungene har veldig lyst til det.

Tviler på at de klarer å samarbeide om én kanin, så det blir vel til at vi får oss tre...

TRE kaniner?! Hvis dere skal ha dem inne må dere regne med en del lukt...

Gjest Hulderen

Pass på at dere skaffer tre hunner. Hanner vil slåss til de skader hverandre. Vil dere ha hunn og hann, så må de være adskilt, utenom når de eventuelt skal pares.

Annonse

Marsvin er søte dyr, men er det ikke mye arbeid å rengjøre buret? Er katten din inne- eller utekatt?

Katten gjør som han vil, han har katteluke.

Marsvina får reint bur 1x i uka, tar meg en tjue minutters tid å måke ut alt, tørke over golvet og ta i nytt strø.

-og så må alle ha mat og vann hver dag.

Hvorfor ikke tre? I min oppvekst hadde vi alltid to-tre kaniner i bur ute - kan ikke se at det utgjorde en forskjell å ha en, to eller tre stk?

Kanskje ikke, men jeg har passet to stk i sommer. Jeg ser ikke poenget med å ha kaniner. Lukt og renhold av bur, blæh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...