Gå til innhold

Min aversjon mot muslimer vokser!

Anbefalte innlegg

Er 19 innlegg på et døgn fra en og samme person å regne for spam?

''Er 19 innlegg på et døgn fra en og samme person å regne for spam? – Mrs Doolittle''

Det avhenger av om det hovedsakelig er svar på hverandres innlegg (slik det er mellom oss to i denne tråden), eller om det bare er endeløs enveis-spamming på innlegg som er skrevet til andre.

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

33

• Mrs D

21

• fineline

12

• Goliath

6

Mest aktive i denne tråden

''Er 19 innlegg på et døgn fra en og samme person å regne for spam? – Mrs Doolittle''

Det avhenger av om det hovedsakelig er svar på hverandres innlegg (slik det er mellom oss to i denne tråden), eller om det bare er endeløs enveis-spamming på innlegg som er skrevet til andre.

Så hvis to personer diskuterer noe på DOL, så har ikke andre lov til å kommentere det? I følge deg?

Så hvis to personer diskuterer noe på DOL, så har ikke andre lov til å kommentere det? I følge deg?

Selvsagt har andre lov å kommentere, men det er forskjell på å kommentere og så svare hverandre (slik du og jeg gjør), og en endeløs énveis "kommentering" bestående av anklager om psykopati, osv osv osv.

Javisst, helt latterlig som alt annet han skriver. Antagelig er det "svar til meg" han får seg til å kalle "innboks".

Imidlertid har WM tidligere skrevet at deres mail-innboks er full av klager på hans spamming, og sjikanering av folk av DOL, og han har fått klar beskjed om å begrense seg. Tydligvis har også det prellet av som vann på ei gås.

''Javisst, helt latterlig som alt annet han skriver. Antagelig er det "svar til meg" han får seg til å kalle "innboks".''

Å nå. Jeg kaller det "Svar til meg"...

''Imidlertid har WM tidligere skrevet at deres mail-innboks er full av klager på hans spamming, og sjikanering av folk av DOL, og han har fått klar beskjed om å begrense seg.''

Tror jeg gjerne.

''Tydligvis har også det prellet av som vann på ei gås.''

En gås er en gås. ;)

Selvsagt har andre lov å kommentere, men det er forskjell på å kommentere og så svare hverandre (slik du og jeg gjør), og en endeløs énveis "kommentering" bestående av anklager om psykopati, osv osv osv.

Fint at du aldri svarer N&N og ikke skriver noe om han, da. :P

Annonse

Gjest Nord og ned.

Hvor mange innlegg skal du skrive om N&N til tredjeperson, som du så i neste omgang sitter og blamerer deg over at du er så flink til å ignorere?

100? 200?

''Har du sett noen av høyreekstremistene påstått at de ikke er det?''

Selvsagt er det ingen som tar seg nær av dine skjellsord. Å bli kalt høyrekstremist og rasist, eller bli hitlet, homet, ABB-et etc. av en rabiat ytterliggående bltiz-ekstremsist som deg er da kun en gedigen hedersbetegnelse, og et bevis på at man har sundt folkevett.

''Selvsagt er det ingen som tar seg nær av dine skjellsord. Å bli kalt høyrekstremist og rasist, eller bli hitlet, homet, ABB-et etc. av ''

Duh, det er sikkert bare koseprat i all vennskapelighet, hehe.

Jepp, du finner noen få kommentarer fra meg her på de endeløse innleggene han har skrevet om meg. Hva så?

Hva så?

Ikke annet enn at du ikke er hakket bedre enn andre, at du gjør akkurat det samme som du slår ned på andre for. En gang eller hundre er irrelevant. Det er direkte flaut å bruke den teknikken du igjen og igjen kritiserer, om så bare i ett eneste innlegg.

Det tragiske er at andre nok ser hva de gjør, du gjør det IKKE.

''Jepp, du finner noen få kommentarer fra meg''

Noen få titalls på titalls.

jaja.

Det er irrelevant hvor mange ganger. De feil man kritiserer andre for å gjøre, de gjør man rett og slett ikke selv. Det er både sunn fornuft og å bevare egen integritet. Noe vi jo vet at Sør ikke kan.

Hva så?

Ikke annet enn at du ikke er hakket bedre enn andre, at du gjør akkurat det samme som du slår ned på andre for. En gang eller hundre er irrelevant. Det er direkte flaut å bruke den teknikken du igjen og igjen kritiserer, om så bare i ett eneste innlegg.

Det tragiske er at andre nok ser hva de gjør, du gjør det IKKE.

Bortsett fra at jeg ikke har kritisert noen for å kommentere på det som blir skrevet.

Godt forsøk, det skal du ha!

Annonse

Bortsett fra at jeg ikke har kritisert noen for å kommentere på det som blir skrevet.

Godt forsøk, det skal du ha!

''Bortsett fra at jeg ikke har kritisert noen for å kommentere på det som blir skrevet.''

Du er selvgod, det kan du bare legge av deg.

Gjest Nord og ned.

Det er irrelevant hvor mange ganger. De feil man kritiserer andre for å gjøre, de gjør man rett og slett ikke selv. Det er både sunn fornuft og å bevare egen integritet. Noe vi jo vet at Sør ikke kan.

Finnes jo ingen sammenheng i noe han skriver. Bare selvmotsigelser og systematisk dobbelmoral på alle bauger og kanter.

Finnes jo ingen sammenheng i noe han skriver. Bare selvmotsigelser og systematisk dobbelmoral på alle bauger og kanter.

På et eller annet tidspunkt sluttet Sør å svare deg. Før det rallet dere like mye begge to.

Jeg lurer på om du er Sørs kone eller samboer og om dette er eneste muligheten for å få oppmerksomhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...