Gå til innhold

Min aversjon mot muslimer vokser!

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.
Skrevet

På et eller annet tidspunkt sluttet Sør å svare deg. Før det rallet dere like mye begge to.

Jeg lurer på om du er Sørs kone eller samboer og om dette er eneste muligheten for å få oppmerksomhet.

''Før det rallet dere like mye begge to.''

Da bør du lære deg å telle.

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

33

• Mrs D

21

• fineline

12

• Goliath

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.
Skrevet

På et eller annet tidspunkt sluttet Sør å svare deg. Før det rallet dere like mye begge to.

Jeg lurer på om du er Sørs kone eller samboer og om dette er eneste muligheten for å få oppmerksomhet.

''Jeg lurer på om du er Sørs kone eller samboer og om dette er eneste muligheten for å få oppmerksomhet.''

Jepp. Hans rasistiske-homo-handicappede, sigøynervenn, som tilfeldigvis likner på ABB.

Vi er avslørt. Pokker.

Skrevet

Hvor mange innlegg har du skrevet i denne tråden i kveld og hvor mye har du pleiet hobbyene dine, vennene osv. samtidig?

Jeg har chattet med venner, bestilt flybilletter til jobb, arrangert møter, osv. i kveld.

Innimellom har jeg postet her.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

På grunn av kristen lovgivning i den Dominikanske Republikk som forbyr abort, så døde akkurat denne jenten av leukemi, fordi cellegiften ville muligvis drept fosteret:

http://edition.cnn.com/2012/08/18/world/americas/dominican-republic-abortion/index.html

I følge din "logikk" så skal jeg derfor føle "aversjon" mot kristne?

er alle kristne ansvarlige for dette mordet? Hun ville trolig overlevd hvis hun hadde fått cellegift.

Jeg har ikke fulgt med i denne tråden, men det er en ting jeg reagerer på når det gjelder deg.

Hvorfor får ikke den som starter en tråd få lov til selv å bestemme hvordan overskriften skal se ut? Hva slags myndighet har du til å forandre andres overskrifter i deres tråder? Er du en slags overskriftssjef her på dol?

Jeg husker en gang jeg lagde en tråd som handlet om eldreomsorg . Du var den første som svarte meg i den tråden og vips var hele overskriften min forandret.

Jeg synes det er respektløst og jeg synes webmaster burde slått ned på dette. Du kan da lage egne tråder og forfatte dine egne overskrifter i disse eller?

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Jeg har ikke fulgt med i denne tråden, men det er en ting jeg reagerer på når det gjelder deg.

Hvorfor får ikke den som starter en tråd få lov til selv å bestemme hvordan overskriften skal se ut? Hva slags myndighet har du til å forandre andres overskrifter i deres tråder? Er du en slags overskriftssjef her på dol?

Jeg husker en gang jeg lagde en tråd som handlet om eldreomsorg . Du var den første som svarte meg i den tråden og vips var hele overskriften min forandret.

Jeg synes det er respektløst og jeg synes webmaster burde slått ned på dette. Du kan da lage egne tråder og forfatte dine egne overskrifter i disse eller?

''Jeg synes det er respektløst og jeg synes webmaster burde slått ned på dette.''

Han har alledede fått klar beskjed i all offentlighet av WM om å la være å endre overskrift. Selvsagt respekterer han like lite det som alle andre pålegg og oppfordringer han har fått derfra.

Bortforklaringen er at han har observert NHD gjøre det et par ganger. Han regner seg selv tydligvis også som ansatt her.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Jeg synes det er respektløst og jeg synes webmaster burde slått ned på dette.''

Han har alledede fått klar beskjed i all offentlighet av WM om å la være å endre overskrift. Selvsagt respekterer han like lite det som alle andre pålegg og oppfordringer han har fått derfra.

Bortforklaringen er at han har observert NHD gjøre det et par ganger. Han regner seg selv tydligvis også som ansatt her.

Det burde vært klare regler på dette for brukerne (ikke de ansatte)

Jeg synes det er leit at en overskrift skal bli ødelagt med det samme den starter. Om den blir veldig lang, kan det kanskje være greit for å lettere kunne holde oversikten, men ikke slik det blir gjort her.

Det jeg husker fra min tråd, var at det ikke ble noen diskusjon om det jeg ønsket å diskutere fordi Sør vil diskutere noe helt fra første stund. Da hadde det vært bedre og lage sin egen tråd.

Skrevet

''Dette er ikke janteloven, dette er å prøve og se seg selv slik andre gjør det. – Mrs Doolittle''

Fint hvis du diskuterer sak, fremfor Sør.

Hva jeg ønsker å diskutere er min sak, hva du velger å svare på er din sak. For meg er det blitt en kjepphest å pirke på deg når du tramper over eget "regelverk" med den utrivelige hersketeknikken din.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Det burde vært klare regler på dette for brukerne (ikke de ansatte)

Jeg synes det er leit at en overskrift skal bli ødelagt med det samme den starter. Om den blir veldig lang, kan det kanskje være greit for å lettere kunne holde oversikten, men ikke slik det blir gjort her.

Det jeg husker fra min tråd, var at det ikke ble noen diskusjon om det jeg ønsket å diskutere fordi Sør vil diskutere noe helt fra første stund. Da hadde det vært bedre og lage sin egen tråd.

''Jeg synes det er leit at en overskrift skal bli ødelagt med det samme den starter''

Javist. Det skaper bare forvirring, men er helt klart et av flere triks for å krenke meningsmotstandere.

Skrevet

Hva jeg ønsker å diskutere er min sak, hva du velger å svare på er din sak. For meg er det blitt en kjepphest å pirke på deg når du tramper over eget "regelverk" med den utrivelige hersketeknikken din.

Igjen, mer personpreik fra deg.

Skrevet

Hvor dum går det an å bli?

Du skjønner - det er kun Sør som har rett til å bli fornærmet når noen kommenterer han som person eller kritiserer noe han har skrevet.

Når han gjør det samme er det (for han) en selvfølge at det er ok - for da er det "fakta"....

Og nei - det er dessverre ingen grenser for hvor dum han kan bli :-)

Skrevet

''Dette er ikke janteloven, dette er å prøve og se seg selv slik andre gjør det. – Mrs Doolittle''

Og der kom den igjen - når du har gått tom for andre svar :-)

Skrevet

Godt å se at det stadig blir flere av oss :-)

Skrevet

Annet liv?

Jeg er i full jobb, driver organisasjonsarbeid, har andre hobbyer og reiser mye. :)

Du burde ta mer hensyn til klimautslippene Sør.....

Skrevet

''Nå burde det ikke komme som noen bombe at en del folk tolker deg og det du skriver annerledes enn det du gjør ... – Mrs Doolittle''

Nei, selvsagt ikke.

Å tillegge en debattmotstander "venstreekstremisme" osv. er en velkjent teknikk, som brukes ofte av folk uten argumenter.

Det er ganske så fantastisk å se hvordan du klarer å kritisere andre for nettopp det samme som du til stadighet gjør, uten at du selv ser ut til å klare å fatte det?

Det kan jo skyldes manglende evner eller selvfornektelse. Hvis ikke er det en bevisst handling fra deg. Annet finnes vil ikke av muligheter, så uansett sier det ikke rent lite om deg og din "selvinnsikt".

Skrevet

Hvorfor tror du jeg tok med ;-)?

Det jeg skriver er alldeles ikke tullete, du er en ondskapsfull faen som aldri i verden vil innrømme noe.

Sannsynligvis en meget sann karakteristikk.

Skrevet

''Fint hvis du diskuterer sak, fremfor Sør.''

Standardsvar fra deg hver gang du blir kjørt fast i en diskusjon.

Skrevet

Det er fakta at N&N spammer innboksen min, og skriver innlegg etter innlegg om meg som person, med påstander om venstreekstremisme, osv.

Å påpeke at dette er blank løgn er ikke personangrep.

''Det er fakta at N&N spammer innboksen min''

Og fakta er at du spammer ned "innboksen" min. Mer enn 90% av det som finnes der er søppel fra deg.

Skrevet

Igjen, mer personpreik fra deg.

Du har ikke skjønt det, altså? Det er det jeg GJØR. Og det er en bevisst handling.

Skrevet

''Fint hvis du diskuterer sak, fremfor Sør.''

Standardsvar fra deg hver gang du blir kjørt fast i en diskusjon.

''Standardsvar fra deg hver gang du blir kjørt fast i en diskusjon. – speer

''

Standardsvar på innlegg med kun personpreik.

Skrevet

Du har ikke skjønt det, altså? Det er det jeg GJØR. Og det er en bevisst handling.

Mer personpreik fra deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...