Gå til innhold

Når du bor på hotell

Anbefalte innlegg

Gjest Rødmer..

Låser du døren vist dere har sex f eks kl 14 på dagen? Jeg har jobbet på hotell i sommer og har hatt noen pinlige episoder. Jeg var ferdig med ett rom kl 13. Kl 14 kom jeg på at jeg hadde glemt å legge inn i minibar. Banket på døren men ingen svarte så jeg gikk inn. Der var det ett par i full action. Jeg ble så flau. Er det ikke vanlig å låse døra eller henge ut ikke forstyrr lappe om man ikke vil bli forstyrret?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382845-n%C3%A5r-du-bor-p%C3%A5-hotell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

''Banket på døren men ingen svarte så jeg gikk inn. Der var det ett par i full action. Jeg ble så flau. Er det ikke vanlig å låse døra eller henge ut ikke forstyrr lappe om man ikke vil bli forstyrret?''

Døren til hotellrommet pleier da å låse seg når den er lukket? Men betjeningen på hotellet har selvsagt nøkkel. Mener du at man skal låse med sikkerhetslåsen? Det gjør jeg på natten, men tror ikke jeg ville tenkt på det på dagen, uansett aktivitet på rommet. Er vel ikke alltid man tenker på å henge ut "ikke forstyrr" skiltet heller. Selv pleier jeg bestandig å gjøre det på natten, i tilfelle betjening eller andre skulle tenke på å banke på eller komme inn før jeg ønsker å våkne.

Gjest sangsol

Jeg er mest vant til at dørene låser seg selv i det den er lukket.

Personalet banker på, hører ikke nødvendigvis mitt svar- og kommer forsiktig inn.

Jeg slapper aldri helt av på formiddagen- ikke før jeg ser at de har vært der og ryddet. Jeg ville aldri trodd de kommer på nytt igjen samme dag. Evt banking på døra ville jeg kunne tenkt var bråk i gangen og banking på nabo-dør.....

Ikke bry deg om å gå tilbake for å fylle opp minibar. De som bor der ville bedt om det- når det passet bedre- om de ønsket påfylling...

candyqueen_83

Vi henger kun ut ikke forstyrr skiltet når hunden er alene på hotellrommet. Så han ikke blir urolig om det skulle komme noen inn.

Tror aldri vi har låst døra på et hotell. Den blir jo låst utenfra når man lukker igjen, og de rommene vi har hatt har ikke vært så store at vi ikke hadde hørt det om det hadde banket på.

Annonse

Vi henger kun ut ikke forstyrr skiltet når hunden er alene på hotellrommet. Så han ikke blir urolig om det skulle komme noen inn.

Tror aldri vi har låst døra på et hotell. Den blir jo låst utenfra når man lukker igjen, og de rommene vi har hatt har ikke vært så store at vi ikke hadde hørt det om det hadde banket på.

''Vi henger kun ut ikke forstyrr skiltet når hunden er alene på hotellrommet.''

Er det lov med hund på hotellrommet!?

candyqueen_83

Ja på noen hotell er det lov til det. Men det koster ekstra.

Noen hoteller reklamerer med gratis opphold for hund nå. Det syns jeg er bra :o)

Men skjønner selvfølgelig og at de fleste tar et lite gebyr. Det er sikkert ikke alle med hund som rydder opp etter bikkja, og noen lar den sikkert pisse rundt :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...