Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/presidentvalg-2012/artikkel.php?artid=10052519

Etter sigende skal ikke Matias egentlig ha noe som helst med uttrykket å gjøre. Men jeg mistenker allikevel denne skapningen her for å ha Matias som mellomnavn. Gal er han i alle fall.

Jeg er ikke et sekund i tvil om at konklusjonen til en halv millon amerikanske menn der og da ble; " O nice, I dont`n want my girlfriend to get pregnant, so I`ll just rape her from now on!"

*rister på hodet* Hva er det med republikanere? Man kan få et inntrykk av at veien til himmelen bokstavelig går igjennom (fortrinnsvis kvinners) kjønnsorganer.. Følgelig er det kun to ting som konsekvent står på agendaen, kivnners kjønnsorganer (hva de gjør med dem, skal gjøre med dem, andre gjør med dem osv) og himmelen. *sukker* Mens kloden drukner i klimaproblemer, fattigdom, krig, arbeidsløshet og jeg vet ikke hva. så skal presidentstolen vinnes på kvinnekropp. Den er fali den!

Skrevet

*stum*

Tror han virkelig selv på det han sier!? Sånn helt innerst inne?

Skrevet

*stum*

Tror han virkelig selv på det han sier!? Sånn helt innerst inne?

Godt spørsmål.

Ja, jeg tror at han tror det han sier. Han har fått med seg en eller annen vag forskningsrapport som sier noe i den dur at "kvinners psyke kan ved gitte tilfeller påvirke kroppen til å.." Som i noen tilfeller kan stemme, for eksempel at man risikerer å miste et foster om man er utsatt for ekstremt psykisk stress. Tsunamien i Japan type stress.

Og så tror jeg han har bare konludert fordi det forøvrig passer bra med det han vil tro, og synes er praktisk. I henhold til den hellige skrift...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...