Gå til innhold

Forandre på oppskrifter..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1

31

• Dorthe

7

• Angustia

6

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg elsker tiropita! De kommer jo i mange varianter, har du en oppskrift du vil dele? Σε παρακαλώ :-)

Egentlig er det jo bare å bruke ferdig filideig, Man knar fetaost sammen med egg, krydder og olje til den blir litt løsere og legger den på deigen og pakker inn og steker på 180 grader i 20 minutter.

Egentlig er det jo bare å bruke ferdig filideig, Man knar fetaost sammen med egg, krydder og olje til den blir litt løsere og legger den på deigen og pakker inn og steker på 180 grader i 20 minutter.

Tusen takk :) Det har faktisk ikke ramla meg inn at jeg kan lage det sjøl... Har du noen favorittkrydder du vil dele, mas-mas?

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1345970353' post='4803546]

''Lager mest sånn de vil ha det, også lager jeg mindre varianter ved siden av med mine oppskrifter, slik jeg liker dem og er stolt av..Er det en ide?)''

Jeg hadde gjort det omvendt. Litt til de sære og mye av det gode orginale.

Så hadde jeg sagt at det var nok kun noen få som ikke spiser krydder osv, så her er ett lite alternativ til dem, ellers for andre er det orginalt. Da i møtekommer du dem, samtidig som du ikke gir deg helt med forandring.

Jeg kan endelig strekke meg litt, men ikke slik som du blir bedt om, ikke når de ber om dine oppskrifter. Hadde de bedt deg lage potetsalt sånn og sånn, greitt, men de har bedt etter spesifikt din, har de ikke?

Allergier er greitt, da endrer jeg, ellers lager jeg det slik jeg er "kjent" for, når folk mer om Shira sine Shiraretter.

Men du, er det selskap, for en gutt? Uansett, har du snakket med hovedpersonen og spurt, er det hovedpersonen som er sær eller ei? Så kan du si at det er en liten skål med spesial til hovedpers, og en stor skål orginalt til voksne mennesker. F.eks.

''Jeg hadde gjort det omvendt. Litt til de sære og mye av det gode orginale. Så hadde jeg sagt at det var nok kun noen få som ikke spiser krydder osv, så her er ett lite alternativ til dem, ellers for andre er det orginalt. Da i møtekommer du dem, samtidig som du ikke gir deg helt med forandring.''

Dette var et godt forslag!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...