Gå til innhold

Ofte er du på Mc Donalds eller andre lignende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

candyqueen_83

Hvis hamburger er på ønskelista, velges selvsagt

http://www.maxhamburger.no/

http://www.max.se/

Max har IKKE gode burgere. Blitt skikkelig skuffa over smaken de gangene jeg har vært der.

Macern derimot elsker jeg, men prøver å ikke gå dit så ofte :o)

Vi har vært innom i utlandet med matleie unger, evt unger som syns all mat på restaurant smaker sterkt... Jr er der oftere enn jeg aner vil jeg tro, men det er år siden han ba oss om å slå følge. Jeg bor i byen med Norges beste burger (fra Sesam) og ser ingen grunn til å dytte nedpå en fra maccer'n ;-)

Gjest Hulderen

Dessverre er det ofte slik at når man har med seg en skokk sultne unger på lørdagsshopping, så er Mac Donalds det rimeligste alternativet ;)

Jeg ville selvsagt aldri valgt Mac Donalds framfor annen resturantmat - men er jeg skikkelig sulten, så er faktisk en Mac Feast-meny på Mac Donalds digg ;)

Da får jeg være glad jeg ikke har en skokk unger å dra på lørdagshandel med ;-)

Ikke alle barn liker McDonalds. Mine nevøer og nieser nekter å gå dit, etter at de så en dokumentar om maten for noen år siden. Ene niesen min ville teste om det var like ille i Norge. Så hun kjøpte en hamburger. Etter to år hadde brød, kjøtt og ost fortsatt ikke begynt å mugne. Jeg grøsser når jeg tenker på hva det må inneholde.

Gjest Elextra

Dessverre er det ofte slik at når man har med seg en skokk sultne unger på lørdagsshopping, så er Mac Donalds det rimeligste alternativet ;)

Jeg ville selvsagt aldri valgt Mac Donalds framfor annen resturantmat - men er jeg skikkelig sulten, så er faktisk en Mac Feast-meny på Mac Donalds digg ;)

''Dessverre er det ofte slik at når man har med seg en skokk sultne unger på lørdagsshopping''

Hvem er det som har det da? Det har i hvertfall jeg aldri hatt.

Da får jeg være glad jeg ikke har en skokk unger å dra på lørdagshandel med ;-)

Ikke alle barn liker McDonalds. Mine nevøer og nieser nekter å gå dit, etter at de så en dokumentar om maten for noen år siden. Ene niesen min ville teste om det var like ille i Norge. Så hun kjøpte en hamburger. Etter to år hadde brød, kjøtt og ost fortsatt ikke begynt å mugne. Jeg grøsser når jeg tenker på hva det må inneholde.

Hehe, har sett noe slikt jeg også ;)

Her spiser vi ikke slik mat så ofte, og spiser ellers ganske sunt - så jeg tror vi overlever :P

Annonse

''Dessverre er det ofte slik at når man har med seg en skokk sultne unger på lørdagsshopping''

Hvem er det som har det da? Det har i hvertfall jeg aldri hatt.

Jeg har tre døtre............... Gjett hvem som vil på shopping på lørdagene? Og da gjerne ha med seg minst ei venninne :P

Vi spiser der en gang iblant. Sønnen pleier å få velge spisested noen ganger når vi har vært på kino, og da blir det gjerne McDonalds eller kinamat. Husker ikke når vi var der sist, men jeg tror ikke vi har vært innom i sommer. På tide med en McFeast, kanskje. Jeg synes det er godt av og til:)

Gjest Unforti

Vi spiser der en gang iblant. Sønnen pleier å få velge spisested noen ganger når vi har vært på kino, og da blir det gjerne McDonalds eller kinamat. Husker ikke når vi var der sist, men jeg tror ikke vi har vært innom i sommer. På tide med en McFeast, kanskje. Jeg synes det er godt av og til:)

Den perfekte burger:

:)

Gjest Unforti

Hehehe! For en entusiasme. Nå er det like før jeg kjører til en burgersjappe. Jeg er i grunnen glad det er såpass langt til den nærmeste som det er. Jeg er så lettpåvirkelig:)

En saftig og god burger er verdt å dra et stykke for ja! :)

Annonse

Vi var på maccern i London i høstferien i fjor, lettvint med to unger som ikke liker ditt og datt, men jeg kan ikke huske sist jeg var der før det.

Har spist burger et par ganger siden på en annen lokal grill-sjappe, men det er definitivt ikke min favorittmat, men det er godt når jeg lager det sjøl og får det som jeg vil ha det.

Vi er der av og til - kanskje 1 eller 2 ganger i løpet av sommeren, for å spise mat (som regel hamburger da) + noen ganger innimellom for å kjøpe isen mc flurry den er kjempegod, synes jeg.

I løpet av året blir det kanskje middagsspising der 3-5 ganger?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...