Gå til innhold

Pels under armene, ok?

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke mange kvinner som har like mye og mørk pels på underarmene som på leggene? Jeg har selv en del hårvekst på underarmene, men den er såpass lys og myk at det ikke er aktuelt med noen barbering der.

Jo, det er faktisk endel. Grunnen til at vi ikke ser det er at de fjerner det. Jeg hadde en venninne som drev med voksing og hun fortalte at en del kvinner til og med hadde hår på ryggen og brystet.

Fortsetter under...

Gjest Auroria

noen jeg kjenner tvang en klassevenninne til å barbere seg under armene,

de holdt henne fast på en fest og barberte henne....

Det syns jeg var å dra det litt for langt altså, grensende til "voldtekt", dvs ikke seksuelt overgrep da, men det var på et vis et overgrep :( Jeg hadde IKKE likt å bli tvangsbarbert. Syns det er en personlig sak, det er ikke lekkert med hårete armer og ermløs kjole,

men det får være opptil en selv om en vil vise seg sånn da....

Om jeg ikke orker å barbere meg går jeg heller med en langermet genser, samme om jeg ikke orker barbere leggene, da går jeg med bukser.

Men jeg trives best "raket" :-)

''noen jeg kjenner tvang en klassevenninne til å barbere seg under armene, de holdt henne fast på en fest og barberte henne.... Det syns jeg var å dra det litt for langt altså, grensende til "voldtekt", dvs ikke seksuelt overgrep da, men det var på et vis et overgrep :( Jeg hadde IKKE likt å bli tvangsbarbert. Syns det er en personlig sak, det er ikke lekkert med hårete armer og ermløs kjole, men det får være opptil en selv om en vil vise seg sånn da.... Om jeg ikke orker å barbere meg går jeg heller med en langermet genser, samme om jeg ikke orker barbere leggene, da går jeg med bukser. Men jeg trives best "raket" :-)''

Det var faktisk et utrolig drøyt overgrep du var vitne til der og kan absolutt sammenlignes med voldtekt. Så ydmykende og nedverdigende. Tipper vedkommende har fått varige mèn.

Og synes det virker som du tok/tar altfor lett på det.

Ikke pent. Er ikke opptatt at jentene skal være hårløse, men skal det være hår må det være frisert og pent.

''skal det være hår må det være frisert og pent.''

Nå skulle vi hatt morsan her til å google fram bilde av permanentkrøller under armene.

Og musefletter. :-)

Gjest overtramp

''noen jeg kjenner tvang en klassevenninne til å barbere seg under armene, de holdt henne fast på en fest og barberte henne.... Det syns jeg var å dra det litt for langt altså, grensende til "voldtekt", dvs ikke seksuelt overgrep da, men det var på et vis et overgrep :( Jeg hadde IKKE likt å bli tvangsbarbert. Syns det er en personlig sak, det er ikke lekkert med hårete armer og ermløs kjole, men det får være opptil en selv om en vil vise seg sånn da.... Om jeg ikke orker å barbere meg går jeg heller med en langermet genser, samme om jeg ikke orker barbere leggene, da går jeg med bukser. Men jeg trives best "raket" :-)''

Det var faktisk et utrolig drøyt overgrep du var vitne til der og kan absolutt sammenlignes med voldtekt. Så ydmykende og nedverdigende. Tipper vedkommende har fått varige mèn.

Tok jeg lett på det? Nei jeg ble jo ganske satt ut, jeg ble fortalt dette av

noen som kjente jenta. Fortalt på en fest... men historien var sann da. jeg kjente ikke jenta, men syns det var helt forferdelig. Hørtes jo ut som det var en morsom ablegøye å tvangsbarbere henne.... men herlighet!

De i klassen hadde visstnok irritert seg i lengre tid over hennes hårete armhuler.

Gjest overtramp

Du skrev at jeg var vitne til, det var jeg ikke, jeg ble fortalt om dette

lang tid i ettertid... Kjente ikke jenta eller de i klassen der.

men historien hørtes fæl ut.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...