Gå til innhold

Reise til syden fra Danmark

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som vet hvilke nettsider jeg kan gå inn på for å se på sydenreiser i Danmark? Noen venner av oss fortalte at de kjøpte tur fra Danmark, og sparte veldig mye på det. Skal spørre dem også da, men inntil jeg har fått snakket med dem, så tar jeg gjerne i mot hjelp fra dere.

Det tar bare tre timer over med ferje fra oss, og så bare en halvtime til Ålborg, så det er jo forholdsvis enkelt å ta seg over Skagerak ;-)

Har prøvd å søke, men finner ikke noe skikkelig side - à la ving.no, startour.no, finn.no/reise osv. i Danmark,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383128-reise-til-syden-fra-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Har prøvd å søke, men finner ikke noe skikkelig side - à la ving.no, startour.no, finn.no/reise osv. i Danmark,''

ving.dk

startour.dk

Selvfølgelig!

*klask i panna*

Ser at vi kan få reiser ned i 15000-20000 til både Kreta, Mallorca og Tyrkia (danske kroner!)!!!!

Gjest Scarlet O'Hara

Selvfølgelig!

*klask i panna*

Ser at vi kan få reiser ned i 15000-20000 til både Kreta, Mallorca og Tyrkia (danske kroner!)!!!!

Hihi, nettopp - lurte litt på hvor den logiske sansen din hadde gjemt seg nå - jeg bare testet reiseselskapene med .dk jeg ;-) God tur, hvis du finner noe:-)

Annonse

Vi skal har bestilt en tre ukers ferie og jeg tok et rask søk på turer fra Ålborg, prisen på den samme reisen fra Danmark er ca 5.000 kr dyrere enn det vi skal betale fra Gardermoen.

Sier du det? I forhold til avgang fra Kristiansand, så er det mye billigere å reise fra Ålborg. Men jeg vet jo at det er mange flere tilbudsbilletter fra Gardermoen enn fra Kjevik.

Hørte akkurat om en familie i Oslo som pleide å kjøre til københavn hver gang de skulle til syden - de sparte rundt 10.000 kr på det.

men det spørs helt sikkert når en skal reise (vi må reise i høsteferien) og også hvor en skal.

Uff, jeg blir helt gira nå jeg, har ikke snakket med mannen min om dette!

Gjest Høstløvet

Sier du det? I forhold til avgang fra Kristiansand, så er det mye billigere å reise fra Ålborg. Men jeg vet jo at det er mange flere tilbudsbilletter fra Gardermoen enn fra Kjevik.

Hørte akkurat om en familie i Oslo som pleide å kjøre til københavn hver gang de skulle til syden - de sparte rundt 10.000 kr på det.

men det spørs helt sikkert når en skal reise (vi må reise i høsteferien) og også hvor en skal.

Uff, jeg blir helt gira nå jeg, har ikke snakket med mannen min om dette!

Vi har ikke kjøpt tilbudsbilletter, og bilettene fra Ålborg var også vanlige priser.

Danskene har høstferie på andre tidspunkt enn nordmenn, kanskje derfor prisene er lavere.

''Efterårsferien, tidligere kaldet kartoffelferien, er en dansk skoleferie af en uges varighed, typisk uge 42.''

Ferskenblomst

Vet ikke hvordan det ligger an fra Danmark, men vi har reist fra Sverige, Landvetter. Vi var i Tyrkia for tre år siden, reiste fra Landvetter og sparte 6000 kr. Det var Startour.se. Skal til Australia i mars, og har booket billettene fra Kastrup, og sparte 5000 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...