Gå til innhold

Greit at menn sminker seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MANNmedstorM

Trodde en av fordelene med å være mann var at man slapp å sminke seg.

Det er det fortsatt. Men er man transe derimot........

Personer som kaller seg menn, går i skjørt, har øredobber, fått bryster, så jeg vet ikke hva det neste vil bli...

Damer ønsker seg MENN, og ikke mannlige venninner.

Annonse

Gjest luftslott

Kommer helt an på hva slags sminke og hvilken sammenheng.

Solpudder, vanlig pudder, fargede øyenbryn, rouge osv ser helt usannsynlig fælt ut, det er så lite mandig som det kan bli.

Eyeliner og litt mascara på en kar med rocka/punka stil derimot, det er bare fett;-) I rette sammenhengen kan tilogmed liksminke bli sexy! Men så er jeg ganske glad i musikere da;-)

Annonse

Hvorfor det? Jeg hadde trolig sett rødt om en mann mente at kun feminine og søte kvinner var ekte kvinner! ;)

Det finnes mange typer folk, og for meg må de gjerne gjøre hva de vil.

Men jeg liker ikke sminke på mannfolk. Jeg liker snille tøffinger. Sånne superhandy, sexy maiNNfolk på trøndersk ;-) Og de har ikke sminke i noen håndveske. Det de har i beltet er verktøy og visakort. ;-p

Ene guttungen som reker innom her daglig, har nylig begynt med negllakk. Han er 10 år... huff, ass... håper det går over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...