Gå til innhold

Hotel,London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et bra hotell,helst 4*. Ikke så langt fra Gatwick? Vi er seks voksne som skal på kosetur:)

Skrevet

Skal du bo "Ikke så langt fra Gatwick" så bor du ganske langt fra London sentrum...

Gjest Elextra
Skrevet

Enig med Lillemus, å bo ved Gatwick gjør vel ikke Londonturen til en kosetur - da blir det mye transport.

Nei, ta heller toget til sentrum av London og finn et hotell der - det finnes jo et mylder. Mye bra tilbud på hotels.com og lastminute.com.

Skrevet

Hvis dere kommer til Gatwick, er det et hotell ikke så langt fra Victoria Station du skal se etter. Dit kommer dere med ekspresstoget fra flyplassen.

Men det er mange å velge mellom, og det er enkelt å ta T-banen videre fra Victoria. Du kan jo antyde om dere prioriterer pris, frokosttilbud eller noe annet, så får du sikkert mer konkrete svar.

Skrevet

Skal du bo "Ikke så langt fra Gatwick" så bor du ganske langt fra London sentrum...

Hvor lang tid bruker vi derfra og inn til sentrum? Forbasket altså,. Norwegian flyr til denne flyplassen fra min by:(

Skrevet

Hvor lang tid bruker vi derfra og inn til sentrum? Forbasket altså,. Norwegian flyr til denne flyplassen fra min by:(

Jeg tror alle flyplassene rundt London ligger et godt stykke utenfor, det er jo slik i Norge også.

Jeg har ankommet Stanstead og Gatwick og mener at begge ligger rundt en time med bil fra London sentrum dersom det ikke er særlig med kø. Noe det gjerne er.

Gjest London have been
Skrevet

Søk hotell på Ticket.no. De hotellene de anbefaler eller hva de kaller det for har alltid vært bra som vi har vært på.

Gjest London have been
Skrevet

Søk hotell på Ticket.no. De hotellene de anbefaler eller hva de kaller det for har alltid vært bra som vi har vært på.

Uansett hvor vi har vært må jeg tilføye ;)

Skrevet

30 min med ekspressen er jo ikke så verst visst jeg har forstått det rett??

Det går helt greit. Kjøp billett online på forhånd, så blir det ikke så dyrt, heller.

Skrevet

Det går helt greit. Kjøp billett online på forhånd, så blir det ikke så dyrt, heller.

Da blir det ikke så verst lell:)))

Skrevet

Vi har bestilt dette i høstferien:

no.hotels.com/ho193608/hotel-russell-london-storbritannia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...