Gå til innhold

Hva mener dere? Angående bytte av frisør?

Anbefalte innlegg

Gjest redd for å såre

Jeg har gått til samme frisør temmelig lenge, nå kan jeg tenke meg å bytte frisør som jobber på samme salong.. Føler dette litt vanskelig.. Hun frisøren som jeg hadde er veldig koselig, men ikke helt fornøyd ( ikke noen store ting..) og jeg har mest lyst til å få litt nye impulser fra en annen frisør.. Venninner og resten av familien min går til denne andre frisøren som jeg kan tenke meg og de er veldig fornøyde..

Hva mener dere, helt uproblematisk å bytte?

Fortsetter under...

Det ville jeg ikke ofret en tanke. Det at du bytter gir ikke nødvendigvis signal til den du bytter fra om at du er misfornøyd. Ikke trenger du komme medd noen forklaring heller, diú bare sier du vil ha den frisøren når du bestiller time.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...