Gå til innhold

Erfaring med Prozac (fluoxetin)??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du vurderer å begynne på dette medikamentet bør du ikke la andres erfaringer telle i den ene eller den andre retningen, gjør deg opp en mening selv og samarbeid med din lege. Selv med samme diagnose er der individuelle forskjeller på virkning og bivirkning, det er din erfaring som er viktig for akkurat deg og ikke "alle andres".

Fontex (Prozac) - er det ene SRRI jeg har tålt. Men dessverre, hadde det ikke noe effekt på meg.

Prøvd alle de andre SSRI/SSNI - null effekt, bare bivirkninger.

Lykke til !

Ingenting hjelper meg. Har gått på fluoxetin i litt over en uke, og har bare bivirkninger: Ekstrem svimmel, svimmelhets anfall, kan ikke gå ut alene, vanlig dagslys blinder synet mitt, er uvel og kvalm, vanskelig for å tisse, uro/lett angst, kaldsvetter og fryser omhverandre, susing i ørene.....

Tror jeg bare trapper ned denne skitten. Er drittlei medisiner som ikke hjelper, har prøvd en del jeg også, men bare bivirkninger, samt blir suicidal....Har hatt 3 smell på 4 mnd.... Sykehus, pumping, sying.... you name it... Synes som at jeg blir kleinere av antidepressiva enn uten dem...

• 10 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...