Gå til innhold

En flott kulturminister

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• fineline

27

• Mandolaika

12

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Hvem skulle hun lagt seg sammen med om ikke sin mann;-)

Jeg greier ikke uansett hvordan jeg vrir hjernen å se dette som kjønnsdiskriminering. Det må du fordype for meg.

Jeg tolket det dithen at du mente at hun ikke var oppegående nok til å diskutere med O´store smarte deg, og heller burde konsentrere seg om noe hun forstod seg på. Var det feil? Det håper jeg i grunnen det var.

Jeg tolket det dithen at du mente at hun ikke var oppegående nok til å diskutere med O´store smarte deg, og heller burde konsentrere seg om noe hun forstod seg på. Var det feil? Det håper jeg i grunnen det var.

Tror du at jeg mener at det kun er kvinner som ikke kan diskutere med store meg?

Annonse

Hvem skulle hun lagt seg sammen med om ikke sin mann;-)

Jeg greier ikke uansett hvordan jeg vrir hjernen å se dette som kjønnsdiskriminering. Det må du fordype for meg.

UTDYPE! Du skal be tonie UTDYPE det for deg. Det gjør vondt å se deg bruke "fordype" i den sammenhengen, og du presterte å skrive det to ganger like etter hverandre.

Tror du at jeg mener at det kun er kvinner som ikke kan diskutere med store meg?

Jeg vet ikke hva du mener, derfor spør jeg. Jeg skjønner fortsatt ikke. Det er en sånn ting machomenn og kvinner som vil trykke ned ande kvinner sier, så jeg tolket det sånn. Var det feil? Var det ikke det du mente? Kunne du sagt det samme til en mann?

Jeg vet ikke hva du mener, derfor spør jeg. Jeg skjønner fortsatt ikke. Det er en sånn ting machomenn og kvinner som vil trykke ned ande kvinner sier, så jeg tolket det sånn. Var det feil? Var det ikke det du mente? Kunne du sagt det samme til en mann?

Ja selvfølgelig kunne jeg sagt det samme til en mann.

Jøss gå og legg deg nå.

Hæ?

Den naturlige reaksjonen fra deg ville være: "Takk for info, da lærte jeg noe nytt i dag også".

Du er vel klar over hvor skjemmende det er å bruke fremmedord feil, i et ellers velformulert argument? Siden du gjorde samme feilen flere ganger, er det tydelig at det ikke var en skrivefeil, men manglende kunnskap.

''Akkurat når det gjelder Stoltenberg-regjeringen så er det fullt av både nepotisme og kameraderi. – Mandolaika''

Hvis det er så fullt så burde du jo kunne komme med "fullt av" eksempler?

Du har ikke nevnt et eneste eksempel.

Med vennlig hilsen

Tja, kameraderi innen AP er jo almenn kjent i Norge.

Her er et eksempel :

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10046049

Annonse

Tja, kameraderi innen AP er jo almenn kjent i Norge.

Her er et eksempel :

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10046049

Det virker jo mer som et eksempel på mangel på kameraderi.

Har du noen reelle eksempler, eller skal vi bare konkludere at anklagene bare er personangrep?

Det virker jo mer som et eksempel på mangel på kameraderi.

Har du noen reelle eksempler, eller skal vi bare konkludere at anklagene bare er personangrep?

Personangrep ? Fordi jeg linker Meland her ?

Trøste meg du er en manipulator av rang.

Man skal være rimelig hjernedød om en ikke har fått med seg alle artiklene om kameraderi i AP i den seneste tiden - etter at journalistene fikk blod på tann, og begynte å snuse i dette.

Bare å google sør, så spretter de opp : http://www.google.no/#hl=no&source=hp&biw=1085&bih=655&q=kameraderi+ap&btnG=Google-s%C3%B8k&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=kameraderi+ap&gs_rfai=&fp=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&cad=b

At du velger å kalle sånt personangrep er for meg totalt uforsåelig.

Gjest Nord og ned.

Man skal være rimelig hjernedød om en ikke har fått med seg alle artiklene om kameraderi i AP i den seneste tiden - etter at journalistene fikk blod på tann, og begynte å snuse i dette.

Bare å google sør, så spretter de opp : http://www.google.no/#hl=no&source=hp&biw=1085&bih=655&q=kameraderi+ap&btnG=Google-s%C3%B8k&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=kameraderi+ap&gs_rfai=&fp=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&cad=b

''At du velger å kalle sånt personangrep er for meg totalt uforsåelig.''

Galningen har for vane å lage helt egne og private definisjoner av norske ord, og deretter strø rundt seg med dem.

''At du velger å kalle sånt personangrep er for meg totalt uforsåelig.''

Galningen har for vane å lage helt egne og private definisjoner av norske ord, og deretter strø rundt seg med dem.

Vel, jeg misliker når noen tillegger meg holdninger jeg ikke står for. Og sør er her i en spesielt særklasse.

Det har blitt påpekt mange, mange ganger. Hvem husker ikke diskusjonene der Mrxx forsøkte å formidle dette til han.

Hvem husker ikke XbellaX som ikke ville bli med på disse runddansene hans.

Næh !

Kameraderi innen AP er helt spesielt. Så spesielt at jeg skjønner ikke at de ser det selg når de utnevner og gjør tjenester.

Meland tok sin hatt å gikk. Javel, og nå kommer han tilbake for å kreve en million for å gjøre det !?

I tillegg til at han har full lønn, og ny stilling senere som skal hete "spesialrådgiver" ?!

Jeg er glad det blåser en blå vind rundt omkring.

Det er personangrep og injurierende hvis man anklager Jens Stoltenberg for "kameraderi", når man åpenbart ikke har ett eneste reelt eksempel å komme med.

Med vennlig hilsen

Vel, jeg misliker når noen tillegger meg holdninger jeg ikke står for. Og sør er her i en spesielt særklasse.

Det har blitt påpekt mange, mange ganger. Hvem husker ikke diskusjonene der Mrxx forsøkte å formidle dette til han.

Næh !

Kameraderi innen AP er helt spesielt. Så spesielt at jeg skjønner ikke at de ser det selg når de utnevner og gjør tjenester.

Meland tok sin hatt å gikk. Javel, og nå kommer han tilbake for å kreve en million for å gjøre det !?

I tillegg til at han har full lønn, og ny stilling senere som skal hete "spesialrådgiver" ?!

Fint hvis du kan diskutere sak, i stedet for "Sør".

''Kameraderi innen AP er helt spesielt.''

Det påstås det, men du har fremdeles ikke kommet med ett konkret og reelt eksempel.

Gjest Nord og ned.

Næh !

''Jeg er glad det blåser en blå vind rundt omkring.''

Ja, vi får håpe folket tar til vetett og får veltet dette samfunnskadelige rødgrønen dynastiet neste år.

Problemet er dog at de gjennom det omtalte kameraderiet og innavlen har plassert sine folk i alle mulige viktige posisjoner i hele samfunnet og i embedsverket, slik at det til syvende og sist er AP som styrer og/eller trenerer saker og beslutninger uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...