Gjest ved skilsmisse Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg ville gjort alt jeg kunne for å få råd til å kjøpe ham ut og dermed sitte med huset som din eiendom, ikke deres. Med 9000,- i leieinntekter kommer du kanskje langt? Nå har det seg sånn at det blir 4500 i leieinntekter, fordi han har bakt inn 4500 som barnebidrag. Og dette beløpet blir jo det samme om jeg har en annen leilighet, ja altså 4500,- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384070-det-g%C3%A5r-mot-skilsmisse/page/2/#findComment-3409735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 for meg så virker det som om han gjør det for at vi skal ha et fint sted å bo, og vi kan ikke bo billigere andre steder. Det hører med til historien at vi har en utleieleilighet i underetg som vi får 9000,- i inntekt på hver mnd.. disse pengene sier han skal gå til meg. disse vil være med på å dekke forsikringer og diverse på huset. Jeg synes han er for snill ? Han har en høy inntekt, jeg er ufør, så utgangspunktet for hver av oss er ganske så forskjellig. Jeg lover deg at ting som kan virke helt greit i starten, ofte ikke forblir like greit senere..... Jeg ville ikke tatt sjansen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384070-det-g%C3%A5r-mot-skilsmisse/page/2/#findComment-3409737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ved skilsmisse Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 ''Dårlig samvittighet for noe du ikke vet om..?'' Eller at han kanskje tenker på sønnen sin? Der traff du spikeren på hodet.. Det har foregått ting i kulissene.. For tre og en halv uke siden så oppdaget jeg at han har løyet meg rett opp i fjestet flere ganger.. Han har hatt et forhold siden i sommer.. og bildene av hun jenta så jeg da han hadde lastet inn bilder fra sin mobil inn på Pc`n.. han ble superstressa da jeg så på bildene ( vi har hver våres profil, men hadde ikke logget seg av) Jeg spurte ved bruddet om han hadde en annen, og svaret var nei. og da jeg oppdaget at han har dette så sa han at han ville ikke si det fordi han ville ikke ødelegge skillsmisseprosessen.. ( han ville vel ikke ødelegge prosessen for seg selv..?) men å gå i samme hus som oss og treffe den andre uten våres viten og late som ingenting - det vil han..... idiot. Nå gleder jeg meg til den dagen han kommer seg ut av huset.. han har fått tilslag på en leilighet og skal flytte i desember. Vi har skrevet kontrakter ifht hus og samvær.. så nå har jeg ting sort på hvitt.... så får vi bo i huset gjennom denne vinteren og se hvordan det går. I kontrakten står det at vi kan bo til sønnen våres er ferdig på videregående.. og det er 6 år til.... men vi kan selge dersom jeg finner det til det beste for meg og sønnen våres... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384070-det-g%C3%A5r-mot-skilsmisse/page/2/#findComment-3416090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.