Gå til innhold

Tynn hud

Gjest Ikke kjøtt på beina

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke kjøtt på beina

I disse slanketider føler jeg meg virkelig rar.

Helt sikkert ille å være for tykk. Men er man for tykk, så har i hvertfall de fleste et håp om å kunne slanke seg.

Jeg derimot sliter med at jeg er for tynn. Eller rettere sagt tynn hud.

Legger , lår og mage er helt normalt. Men fra livet og opp er jeg "skjelett". Men ser alle bein gjennom huden.

Spiser "som en hest", sunt og masse kalorier. Men for den tynne huden min finnes det ingen kur. Nå er jeg nettopp fyllt 50, men har hatt det slik i åresvis.

Jeg misunner virkelig lubne damer med tykk og fin hud. Og for all del, de fleste slanke har og tykk og fin hud.

Kan dette være genetisk/arvelig? Og er det håp om "mirakelkur "slik at jeg kan bli glad i meg selv igjen?

Viser meg ikke til noen og varme sommerdager er fæle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384490-tynn-hud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...