Gjest ikkesinna Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Vurderer botox. Syns den er blitt så dyp og stygg. Er det noen som har gjort det her, og vil dele erfaring? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Har en japansk venninne på snart sytti som driver med massasje osv. Hun sier at dersom man setter av ti minutter hver dag der tankene får fly... man skal ikke tenke på noe som helst og slappe helt av! ...så vil sinnarynka forsvinne:) Hun har ingen rynker, så jeg har planer om å prøve 0 Siter
zellica Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg har prøvd en behandling med botox og det er de best anvendte pengene jeg har brukt på lenge. Fikk satt den i juni, og sinnarynken er fremdeles ikke tilbake. Hadde mye smerter fra anstrengte muskler i pannen og øyebrynene, og det er helt borte nå. 0 Siter
Elis31 Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg har prøvd en behandling med botox og det er de best anvendte pengene jeg har brukt på lenge. Fikk satt den i juni, og sinnarynken er fremdeles ikke tilbake. Hadde mye smerter fra anstrengte muskler i pannen og øyebrynene, og det er helt borte nå. Hvor mye kostet det? Og hvor ofte ble du forespeilet å måtte gjøre det? 0 Siter
zellica Skrevet 7. oktober 2012 Skrevet 7. oktober 2012 Hvor mye kostet det? Og hvor ofte ble du forespeilet å måtte gjøre det? Det kostet 2000 kr, og i følge brosjyren vil virkningen vare alt fra 3-6 måneder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.