Gå til innhold

HASTER blakk på hotell

Anbefalte innlegg

Gjest trenger godt råd

Ikke egentlig blakk da, men får ingen kontakt med nettbanken via bredbåndet her. (Har ikke bank via telefon). Får derfor ikke overført det nødvendige beløpet fra en konto til en annen. Får derfor ikke betalt før avreise imorgen. Hva gjør jeg? Ber om regning og sier jeg skal betale den når jeg kommer hjem?Det er vel helt uvanlig? Jeg liker ikke at folk skal tro jeg har tenke å lure dem, jeg er jo en ærlig person.

Det er et privat hotell, ingen kjede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384499-haster-blakk-p%C3%A5-hotell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har liten lyst til å logge inn i nettbanken på bredbåndet til hotellstyreren (det er et enmannsdrevet hotell). Syntes det var ille nok å skulle logge inn via det felles bredbåndet her, som jeg altså ikke kom inn på.

Når de ikke klarer å levere bredbånd til gjestene (hvis de har reklamert med at de har det) bør de kunne godta å sende deg en regning. Man sender regning på alt annet, hvorfor ikke hotellovernattinger?

Gjest Jobber litt på hotell

Forklar situasjonen for hotellet. Kanskje du kan få kontonummer og foreta en betaling i nettbanken mens de ser på?

Tror de kan registrere en transaksjon på kortet på den summen du skal betale og den blir trekt så fort penger kommer inn på konto din.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...